آموزش حفظ قرآن در ۶۰۰ ساعت در مهد قرآن اصفهان
کد خبر: 4111589
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶

آموزش حفظ قرآن در ۶۰۰ ساعت در مهد قرآن اصفهان

دوره آموزش حفظ کل قرآن کریم در 600 ساعت از سوی مؤسسه مهد قرآن و ولایت استان اصفهان برگزار می‌شود.

آموزش حفظ قرآن در 600 ساعتبه گزارش ایکنا، دوره آموزش حفظ کل قرآن همراه با مفاهیم در 600 ساعت از سوی مؤسسه فرهنگی ـ مردمی مهد قرآن و ولایت استان اصفهان ویژه بانوان برگزار می‌شود.

از مزایای شرکت در این دوره می‌توان به کوتاه بودن مدت زمان دوره نسبت به سایر دوره‌های حفظ قرآن، هزینه اندک دوره، برگزاری جلسات تثبیت دوره‌ای، ارائه نکات ترجمه، مفاهیم و تفسیر به‌صورت مختصر و کاربردی و برگزاری آزمون‌های حفظ جهت اخذ مدرک، برگزاری اردوها و برنامه‌های اخلاقی و معرفتی و اعطای گواهینامه رسمی اشاره کرد.

با توجه به فشرده بودن طرح، این دوره مناسب افرادی طراحی شده که از حافظه خوبی برخوردار هستند. ترم اول به عنوان دوره آزمایشی (حفظ جزء اول قرآن) و تعیین سطح است و بعد از آن، قرآن‌آموزان با موفقیت در سنجش پایان دوره که شامل آزمون پایانی، نظر مربی و کارشناس آموزش است، وارد دوره اصلی می‌شوند.

این دوره در قالب 30 ترم، شامل آموزش و تدریس حفظ و مفاهیم قرآن به‌ صورت مختصر و کاربردی در 600 ساعت است. برگزاری آن نیز به‌صورت سه جلسه در هفته است که هر جلسه شامل تدریس دو صفحه از کلام‌الله مجید همراه با بیان نکات ترجمه، مفاهیم و تفسیر همراه با مرور محفوظات است. هر ترم شامل 10 جلسه آموزشی حفظ، یک جلسه تثبیت و یک جلسه آزمون شفاهی و کتبی است.

این دوره به نشانی اصفهان، خیابان ابن سینا، قبل از کوچه 37، جنب فضای سبز برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha