دوره آموزشی «خانواده در اسلام» برگزار می‌شود
کد خبر: 4108464
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
از سوی مهد قرآن اصفهان؛

دوره آموزشی «خانواده در اسلام» برگزار می‌شود

دوره آموزشی خانواده در اسلام همراه با کلاس‌ها و دوره‌های دیگری همزمان با آغاز فصل زمستان از سوی مهد قرآن کریم و ولایت اصفهان برگزار می‌شود.

کلاس خانواده در اسلامبه گزارش ایکنا، کلاس خانواده در اسلام از سوی مهد قرآن کریم و ولایت اصفهان شعبه ابن‌سینا به صورت حضوری و مجازی از طریق اسکای روم در روزهای یکشنبه از ساعت ۹:۱۵ در یک ترم چهار ماهه و در قالب 15 جلسه برگزار می‌شود.

از سرفصل‌های این دوره می‌توان به اهداف ازدواج، بررسی دیدگاه اسلام در مورد غریزه جنسی، دستورات اسلام برای کنترل میل جنسی، خودشناسی، شناخت ویژگی‌های جنس مخّالف و تفاوت‌های زن و مرد، نیازهای خاص زن و مرد، خصوصیات خانواده متعادل، نقش محبت در خانواده، آموزش صمیمیت، راه‌های ابراز محبت، آفات محبت، مهارت‌های گفت و شنود و حل تعارض اشاره کرد.

همچنین از سوی این مؤسسه کلاس مرور محفوظات نیز به صورت حضوری و کلاس تثبیت اجزاء ۲۳ و ۲۴ به صورت حضوری در روزهای پنجشنبه ساعت ۸:۱۵ برگزار می‌شود.

کلاس تفسیر موضوعی نیز به صورت مجازی در فضای اسکای روم در روزهای سه‌شنبه ساعت 7:30 تا 8:30 با موضوع شیطان‌شناسی در 9 جلسه برگزار می‌شود. همچنین کلاس تجوید از پایه نیز به صورت حضوری در روزهای پنجشنبه از ساعت ۹:۳۰ برپا می‌شود.

کلاس آموزش احکام به زبان ساده و روان نیز با موضوع احکام تقلید، طهارت، وضو، غسل، تیمم، نماز به صورت حضوری و مجازی در روزهای یکشنبه از ساعت ۸ در یک ترم چهار ماهه شامل 15 جلسه آموزشی برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، این مؤسسه به نشانی اصفهان، خیابان ابن‌سینا، کوچه ۳۷ ساختمان جامعه زینب(س) است.

انتهای پیام
captcha