3050 طرح محرومیت‌زدایی مردم‌پایه بسیج افتتاح شد
کد خبر: 4112820
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳

3050 طرح محرومیت‌زدایی مردم‌پایه بسیج افتتاح شد

آئین افتتاح تعداد سه هزار و 50 طرح محرومیت‌زدایی مردم‌پایه بسیج امروز شنبه، 17 دی‌ماه برگزار شد.

سردار سلامیبه گزارش ایکنا، آئین افتتاح تعداد سه هزار و 50 طرح محرومیت‌زدایی مردم‌پایه بسیج امروز شنبه، 17 دی‌ماه با حضور سردار سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار سرتیپ سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفان در محل سالن رضویه سازمان بسیج مستضعفان برگزار شد.

سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران طی سخنانی در این مراسم اظهار کرد: هدف اصلی ما ساختن ایران قوی، مقتدر، عزیز، امن و پیشرفته است.

وی با بیان اینکه رسالت اصلی ما در ارتباط با ایران عزیز است، ادامه داد: در پرتو انقلاب شکوهمند اسلامی و خواسته رهبران انقلاب به فضل الهی عزم جدی برای رفع فقر و محرومیت به وجود آمده است.

سرلشکر سلامی مطرح کرد: امروز که مسئله پیشرفت طرح‌های محرومیت‌زدایی کشور را نگاه می‌کنیم، مشاهده می‌کنیم که همه مسئولان نظام اراده به‌هم پیوسته و عزم جدی دارند برای اینکه فقر از جامعه ریشه‌کن شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امروز هدف دشمنان ما این است که فقر را در جامعه گسترش دهند. در واقع تحریم اقتصادی نقطه‌ای است که دشمنان می‌خواهند از این طریق فقر را در ایران گسترش دهند.

وی با اشاره به اینکه به جنگ با محرومیت و فقر رفته‌ایم تا آن را شکست دهیم، بیان کرد: امروز  طرح محرومیت‌زدایی از سوی سازمان بسیج مستضعفین با ریاست سردار غلامرضا سلیمانی افتتاح می‌شود.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: این ابتکارات در زمینه‌های آب، مسکن و راه روستایی جواب گرفته و باید تلاشمان این باشد که روستاهایمان را تبدیل به مکانی دل‌انگیز برای زندگی کنیم؛ چراکه روستاها نقطه شکوفایی اقتصادی هستند و کمک می‌کنند تا آن اقتصاد منهای نفت مورد نظر ما تحقق پیدا کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اقدامات بسیج و سپاه در محرومیت‌زدایی اظهار کرد: این راه را تا انتها خواهیم رفت و ان‌شاءالله تمام غبار محرومیت را از سیمای روستاییان خواهیم زدود. دست عزیزانی که در زمینه محرومیت‌زدایی خشتی روی خشت می‌گذارند و آبادانی و پیشرفت را به روستاها می‌برند، می‌فشارم و از آن‌ها صمیمانه تشکر می کنم.

سرلشکر سلامی اظهار کرد: تمام مشکلات ما با روحیه جهادی بسیج حل شده‌اند. از کرونا گرفته تا مقابله با سیل و یا مقابله با جنگ ترکیبی؛ آن چیزی که در متن اصلی حوادث آرامش را به مردم باز می‌گرداند، حضور جهادی نیروهای بسیج است.

وی با بیان اینکه در عرصه بسیج سازندگی شهدای زیادی داده‌ایم، بیان کرد: بحث شهدای بسیجی ما فقط در امنیت نیست بلکه در بحث اقتصادی هم شهید داده‌ایم و به مردم اطمینان خاطر می‌دهیم که لباس خدمتگزاری برای دستیابی به آرمان‌های آن‌ها را هیچ‌گاه از تن در نمی‌آوریم.

انتهای پیام
captcha