زمان پویش بین‌المللی سوره «صف» تمدید شد + فیلم
کد خبر: 4113033
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰

زمان پویش بین‌المللی سوره «صف» تمدید شد + فیلم

مهلت شرکت در پویش سراسری قرائت و حفظ سوره مبارکه «صف» به نیت اهدای ثواب آن به روح مطهر شهید قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت تا 22 دی‌ تمدید شد.

به گزارش ایکنا، پویش سراسری قرائت و حفظ سوره مبارکه «صف» به نیت اهدای ثواب آن به روح مطهر شهید سلیمانی و شهدای مقاومت از سوی کمیته قرآن ستاد مردمی بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی همچنان در حال برگزاری است.

زمان برگزاری آزمون این پویش، جمعه ۲۳ دی‌ماه مصادف با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) اعلام شده است و به برگزیدگان گواهینامه معتبر از سوی سازمان دارالقرآن الکریم اعطا می‌شود.

پیش از این زمان پویش تا هجدهم دی‌ماه اعلام شده بود که این زمان تا ۲۲ دی‌ماه تمدید شد. برای ثبت‌نام در این پویش می‌توانید به پایگاه https://lms.telavat.ir/addon/sardarsoleimani.aspx برای بخش حفظ و برای بخش قرائت به پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه قرآن و معارف سیما به نشانی quran tv.ir/ sardarsoleimani مراجعه کنند.

علاقه‌مندان جهت شرکت در مسابقه این پویش می‌توانند یکبار، با کد ملی خود وارد بخش ثبت‌نام شوند و مراحل ورود به پویش را انجام دهند. مفاهیم این سوره هر روز در رادیو قرآن جهت عمق و انس بیشتر ارائه می‌شود.

انتهای پیام
captcha