برگزاری دوره آموزش درست‌خوانی قرآن از سوی دانشگاه علوم و معارف قرآن
کد خبر: 4113085
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳

برگزاری دوره آموزش درست‌خوانی قرآن از سوی دانشگاه علوم و معارف قرآن

دوره آموزش درست‌خوانی و روان‌خوانی قرآن به صورت روزانه در قالب ۳۵ درس کوتاه از سوی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم برگزار می‌شود.

دوره آموزش درست‌خوانی قرآنبه گزارش ایکنا، دوره آموزش درست‌خوانی و روان‌خوانی قرآن کریم از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین علی قاسمی، مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان حضرت فاطمه معصومه(س) و مؤلف کتاب‌های آموزش قرآن از سوی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم برگزار می‌شود.

این دوره دارای ۳۵ درس کوتاه در کلیپ‌های حدود پنج‌دقیقه‌ای است که قواعد روخوانی و روان‌خوانی و تلفظ 10 حرف را با بیان ساده و کوتاه به تناوب و روزانه ارائه می‌کند.

این دوره در کانال بنیاد خیران و واقفان دانشگاه قرآن در پیام‌رسان ایتا به نشانی khayeran_quran@ برگزار می‌شود و برای قرآن‌دوستانی که می‌خواهند با بیان ساده و کوتاه و روان قواعد را بیاموزند، بسیار مفید است. در عین حال می‌تواند الگویی برای مربیانی باشد که به دنبال نمونه‌های تدریس برای ارائه دروس روخوانی و روان‌خوانی هستند.

از جمله مطالب این دوره می‌توان کسب مهارت در خواندن حروف دارای فتحه، کسب مهارت در خواندن حروف دارای حرکت کسره، تلفظ حرف عین، کسب مهارت در خواندن حروف ساکن و ... اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha