زمان‌بندی دومین فراخوان جذب مدرس درس انس با قرآن اعلام شد
کد خبر: 4113349
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰

زمان‌بندی دومین فراخوان جذب مدرس درس انس با قرآن اعلام شد

انتشار دومین فراخوان جذب مدرس درس انس با قرآن دانشگاه آزاد اسلامی و اطلاع‌رسانی نحوه ثبت‌نامِ متقاضیان از شنبه ۲۴ دی آغاز خواهد شد و تا دهم بهمن‌ماه ادامه دارد.

به گزارش ایکنا، اداره‌کل تبلیغ و امور دینی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به آئین‌نامه شماره ۷۷/۷۷۲/ص مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۰۱، در نظر دارد به منظور تکمیل مدرسان مورد نیاز برای تدریس درس انس با قرآن کریم در واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور، از بین افراد واجد شرایط از طریق آزمون کتبی و شفاهی، مدرسان مورد نیاز خود را جذب کند.

این فراخوان ویژه افرادی است که مجوز تدریس از طرف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ندارند یا تاریخ اعتبار مجوزشان پایان یافته است.

بر همین اساس دومین فراخوان جذب مدرس درس انس با قرآن و اطلاع‌رسانی نحوه ثبت‌نامِ متقاضیان از شنبه ۲۴ دی آغاز خواهد شد و تا دهم بهمن‌ماه ادامه دارد. برگزاری آزمون کتبی این مرحله به صورت مجازی سه‌شنبه، ۱۸ بهمن‌ماه رأس ۱۰ صبح برگزار خواهد شد. در پایان و در اسفند ۱۴۰۱ فرایند آزمون شفاهی و مصاحبه حضوری و در نهایت صدور مجوز تدریس برگزار می‌شود، البته شرط دعوت به مصاحبه شفاهی، کسب حداقل نمره ۷۰ از ۱۰۰ در آزمون کتبی است.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندانی که متقاضی شرکت در فراخوان مدرس درس انس با قرآن در این دانشگاه هستند، باید دارای مدرک کارشناسی‌ارشد یا دکتری یا سطح ۳ یا ۴ حوزوی باشند. همچنین این افراد باید دارای مدرک یکی از رشته‌های الهیات و معارف اسلامی، رشته‌های حوزه علمیه و رشته‌های علوم قرآن و حدیث و ادبیات عرب باشند.

همچنین دارندگان گواهی کسب رتبه برتر حفظ یا قرائت در مسابقات کشوری سازمان‌ها و نهاد‌ها یا برگزیدگان استانی سازمان اوقاف و امور خیریه برای اخذ مجوز تدریس از اولویت برخوردارند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاع از اخبار اداره‌کل تبلیغ و امور دینی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی به کانال ایتا به نشانی eitaa.com/nahad_farhang بپیوندند.

انتهای پیام
captcha