مراسم تجلیل از مربیان و حافظان کانون چهارده معصوم(ع) برگزار شد + فیلم
کد خبر: 4114451
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶

مراسم تجلیل از مربیان و حافظان کانون چهارده معصوم(ع) برگزار شد + فیلم

طی مراسمی از سه حافظ قرآن برتر و 26 مربی کانون چهارده معصوم(ع) مهد قرآن استان تهران تجلیل شد.

مراسم تجلیل از حافظان قرآن برتر کانون چهارده معصوم(ع)به گزارش ایکنا، مراسم تجلیل از برترین حافظان قرآن کانون چهارده معصوم(ع) مؤسسه مهد قرآن استان تهران، بعد از ظهر 22 دی‌ماه با تلاوت محمد مهاجر، حافظ و قاری این کانون در محل مؤسسه برگزار شد.

سپس لیلا محمدی، مدرس حوزه درباره «سیره حضرت زهرا(س)» به سخنرانی پرداخت و در ادامه زهرا نادری، مدیر کانون چهارده معصوم(ع) گزارشی کوتاه از عملکرد ۳۰ساله کانون ارائه داد و گروه تواشیح کانون به اجرای برنامه پرداخت.

گفت‌وگو با فاطمه شیرازی، مدرس، داور(از حافظان کل مهد قرآن که موفق به دریافت گواهینامه اقراء و قرائت هفتگانه شد) و مهدیه‌سادات علوی، حافظ ۱۱ساله کانون، تجلیل از ۲۶ مربی و سه حافظ کل قرآن که در چهاردهمین دوره آزمون ترنم وحی، موفق به اخذ گواهینامه شدند و دعوت از چهار خانواده شهید از جمله مادر شهید اسدالهی (که از حفاظ کانون ۱۴ معصوم(ع) بودند) و همسر جانباز شهید محسن چینی‌فروشان، از دیگر بخش‌های این برنامه چندساعته بود.

مراسم تجلیل از حافظان قرآن برتر کانون چهارده معصوم(ع)

اعطای هدایا همراه با عکس سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی از سوی کانون ارشاد و شهادتِ منطقه ۱۴ شهرداری تهران، سپس پرچم‌گردانی بارگاه حضرت علی‌بن‌موسی الرضا(ع) به همت میز خدمت رضوی این منطقه و مولودی‌خوانی از بخش‌های پایانی این مراسم بود.

انتهای پیام
captcha