درخواست تشکیلات خودگردان فلسطین برای محاکمه مسئولان صهیونیست
کد خبر: 4114594
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶

درخواست تشکیلات خودگردان فلسطین برای محاکمه مسئولان صهیونیست

تشکیلات خودگردان فلسطین با صدور بیانیه‌ای خواستار محاکمه مسئولان رژیم صهیونیستی به خاطر جنایت‌های اخیر علیه فلسطینیان شد.

به گزارش ایکنا، به نقل از خبرگزاری معا، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین با صدور بیانیه‌ای مسئولان رژیم صهیونیستی را مسئول جنایت‌‎های صورت گرفته علیه ملت فلسطین دانسته و تأکید کرد که صهیونیست‌ها در سال میلادی جدید نیز همان روش گذشته را ادامه داده و علیه فلسطینیان دست به جنایت می‌زنند.

در بیانیه‌ای که برای این منظور منتشر شده، آمده است: رژیم صهیونیستی اقدام به قتل و اعدام میدانی شهروندان فلسطینی با گلوله جنگی می‌کند که جامعه بین‌الملل باید برای توقف این جنایت‌ها به رژيم صهيونيستی فشار بياورد.

در بخش دیگری از این بیانیه همچنین از دیوان کیفری بین‌المللی خواسته شده است تا روند تحقیقات و محاکمه مسئولان و عاملان جنایت علیه ملت فلسطین تسریع شود.

این درحالی است که خالد البطش یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی در سخنانی تأکید برای مقابله با صهیونیست‌ها باید موضعی ملی اتخاذ شود.

وی با بیان این موضوع، افزود: هر گونه ارتباط و هماهنگی بین تشکیلات خودگردان فلسطین و دولت رژیم صهیونیستی باید متوقف شود تا اینکه دشمن ابزاری کمکی برای مقابله با مقاومت فلسطین نداشته باشد.

انتهای پیام
captcha