اعلام جزئیات جشنواره قرآنی دانشگاه صنعتی شریف
کد خبر: 4115209
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴

اعلام جزئیات جشنواره قرآنی دانشگاه صنعتی شریف

مرحله دانشگاهی سی‌وهفتمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های وزارت علوم بهمن‌ماه امسال به صورت مجزا در دانشگاه‌های مختلف کشور برگزار و بر همین اساس مرحله دانشگاهی آن در دانشگاه صنعتی شریف نیز در بخش‌های مختلف تا پایان سال اجرا می‌شود.

اعلام جزئیات جشنواره قرآنی دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف

به گزارش ایکنا، سی و هفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم امسال در دو مرحله دانشگاهی و سراسری برگزار می‌شود و برگزیدگان این رویداد به جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور که اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار می‌شود، راه می‌یابند.

بر همین اساس مرحله دانشگاهی این رویداد در دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، از اواخر بهمن‌ماه شروع می‌شود و بر اساس زمانبندی اعلام شده در آئین‌نامه، تمامی دانشگاه‌ها باید تا پایان بهمن علاوه بر برپایی جشنواره، اسامی نفرات برتر در رشته‌های مختلف را به دبیرخانه مرکزی نیز اعلام کرده باشند.

همزمان با دانشگاه‌های سراسر کشور، دانشگاه صنعتی شریف نیز فراخوان‌های جداگانه‌ای برای حضور دانشجویان این دانشگاه در جشنواره سی و هفتم اعلام کرده است.

بر اساس این فراخوان آخرین مهلت ثبت نام برای حضور دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در مرحله دانشگاهی بخش‌های مختلف این جشنواره روز دهم بهمن‌ماه اعلام شده است.

با توجه به اینکه امسال برای اولین بار مرحله منطقه‌ای از جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت علوم حذف شده است، نفرات برگزیده این جشنواره بعد از پایش اولیه در دبیرخانه مرکزی جشنواره، به مرحله سراسری راه خواهند یافت.

زمان برگزاری مرحله دانشگاهی جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در بخش‌ آوایی(رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل) و همچنین رشته دعاخوانی هفته آخر بهمن‌ماه اعلام شده است. آزمون بخش معارفی و نیز آزمون رشته‌های حفظ قرآن نیز هفته اول اسفندماه اعلام شده است.

سی و هفتمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت علوم در 9 بخش‌ آوایی، معارفی، پژوهشی، فناوری، هنری، ادبی، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و نوآفرینی قرآنی برگزار می‌شود. مجموع رشته‌های این 9 بخش حدود 40 رشته اعلام شده است.

انتهای پیام
captcha