برگزاری مسابقات قرآن به مناسبت بزرگداشت مقام زن در اندونزی
کد خبر: 4115876
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹

برگزاری مسابقات قرآن به مناسبت بزرگداشت مقام زن در اندونزی

مرکز تبلیغات قرآنی آستان مقدس حسینی(ع) شعبه اندونزی اعلام کرد که طی هفته گذشته برنامه برگزاری مسابقات قرآن و برپایی نمایشگاه به مناسبت بزرگداشت مقام زن را در دستور کار خود داشته است.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حسینی، مرکز تبلیغات بین‌المللی قرآن آستان مقدس حسینی از طریق شعبه خود در اندونزی سلسله فعالیت‌های قرآنی، فرهنگی و علمی را طی هفته گذشته به مناسبت بزرگداشت مقام زن و ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار کرد.

عبدالله بیک، مسئول مرکز تبلیغات قرآنی در اندوزی گفت: فعالیت‌های این مرکز به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) طبق برنامه‌ای که برای بزرگداشت مناسبت‌های مربوط به اهل بیت علیهم السلام در شهرهای مختلف اندونزی تدارک می‌بینیم برگزار شد که برجسته‌ترین آن مربوط به شعبه مرکز در جاکارتا بود.

وی افزود: این مراسم بیش از (60 دانش آموز دختر و پسر) را با تعدادی از والدین در جشنی که شامل سرود، سخنرانی آموزشی و تربیتی و مسابقات قرآنی بود گردهم آورد.

بیک گفت: در بخشی از برنامه بزرگداشت ولادت دخت نبی(س)، نمایشگاه علمی و فرهنگی به میزبانی فرهنگسرای اسلامی وابسته به مرکز تبلیغات قرآنی برگزار شد که به مدت سه روز ادامه داشت.

به گفته مسئول مرکز در این نمایشگاه که صدها نفر از آن بازدید کردند، دستاوردهای قرآنی و فرهنگی در اندونزی به نمایش گذاشته شد و همچنین غرفه‌ای برای تصحیح قرائت سوره فاتحه و سایر سوره‌های کوتاه به علاقه‌مندان تدارک دیده شده بود.

انتهای پیام
captcha