امروز فضای محافظه‌کاری در اطلاع‌رسانی نیست
کد خبر: 4116437
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴

امروز فضای محافظه‌کاری در اطلاع‌رسانی نیست

رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان فارس با بیان اینکه امروز دیگر فضای محافظه‌کاری در اطلاع‌رسانی نیست، گفت: عدم اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع اخبار و وقایع موجب وارونه‌نمایی واقعیت‌ها خواهد شد.

اسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، اسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس امروز، 2 بهمن در دیدار با رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش که در شیراز برگزار شد، با بیان اینکه  امروز شیوه اطلاع‌رسانی متفاوت شده است، گفت: امروز در اطلاع‌رسانی نوین شاهد تعیین سیاست‌ها از سوی افکار عمومی هستیم.

وی با تصریح اینکه امروز فضای اطلاع‌رسانی کاملاً متفاوت شده است و دیگر نیاز به حضور فیزیکی برای این کار نیست، بر ضرورت اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع اخبار تأکید کرد و افزود: عدم اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع اخبار و وقایع موجب وارونه‌نمایی واقعیت‌ها خواهد شد به عنوان مثال امروز شاهد سیاه‌نمایی بسیاری از خدمات دولت سیزدهم هستیم.

محبی‌پور تأکید کرد: امروز دیگر فضای محافظه‌کاری در اطلاع‌رسانی نیست و باید به این مسئله دقت کافی داشته باشیم و روابط عمومی‌ها هم باید این مسئله را مدنظر داشته باشند.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان فارس با اشاره به طرح آموزش و پرورش در راستای شبکه‌سازی اطلاع‌رسانی اظهار کرد: هیچ دستگاهی ظرفیت آموزش و پرورش را ندارد زیرا دارای جمعیت مخاطب فراوانی است به عنوان مثال در فارس جمعیت یک میلیون دانش‌آموز را دارا هستیم.

وی مدل اطلاع‌رسانی در آموزش و پرورش را الگویی برای سایر نهادها و ادارات دانست و افزود: مردم فارس همواره در صحنه‌های مختلف در میدان حضور داشتند و با شور و نشاط در برنامه‌ها مشارکت می‌کنند.

محبی‌پور در بخش پایانی سخنان خود عملکرد وزارت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم را مناسب و مطلوب ارزیابی کرد و افزود: آموزش و پرورش در حوادث اخیر هم خوب عمل کرده است.

انتهای پیام
captcha