طرح «لبخند بهشت» به همت مداحان یزدی اجرا می‌شود
کد خبر: 4117679
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴

طرح «لبخند بهشت» به همت مداحان یزدی اجرا می‌شود

رئیس سازمان بسیج مداحان و هیئت‌های مذهبی یزد از اجرای طرح «لبخند بهشت» به همت مداحان و جامعه ستایشگری اهل بیت(ع) این استان خبر داد.

سید علی مختاری، رئیس سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، سیدعلی مختاری، رئیس سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان یزد، امروز، 8 بهمن‌ماه در جلسه هم‌اندیشی مسئولان کانون‌های بسیج مداحان شهرستان‌های استان از اجرای طرح «لبخند بهشت» توسط مداحان یزدی خبر داد و گفت: با توجه به حدیث نورانی پیامبر اکرم(ص) کسی که نفقة یتیمی را با مال خود سرپرستی کند تا به حدّ بی‌نیازی برسد بدون تردید بهشت برای او واجب می‌شود، این طرح را با ابتکار سازمان به عنوان پویش مردمی و با همکاری تشکل‌های مذهبی و جامعه ستایشگری حسینیه ایران، طی تفاهم نامه‌ای با کمیته امداد امام خمینی(ره) به نیت امیرمؤمنان حضرت علی(ع) از این ماه با برکت رجب آغاز کردیم.

وی با اشاره به اینکه بر اساس این طرح جامعه ستایشگری استان از فرزندان نوزاد تا 18 سال ایتام و محسنین حمایت خواهند کرد، سبقه نیک‌اندیشی یزدی‌ها و مشارکت آنان در کارهای خیر را یادآور شد و افزود: در این طرح ایتام (فرزندان بی‌سرپرست و یتیم) و محسنین (فرزندان دارای سرپرست بیمار یا بدسرپرست) تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

مختاری تصریح کرد: در این طرح جامعه ستایشگری می‌توانند از یک تا هر تعداد که تمایل داشته باشند با درخواست‌هایی نظیر دختر یا پسر بودن، سادات یا عام بودن و حتی انتخاب نام و سن خاص حداقل با پرداخت ماهیانه 50 هزار تومان به ازای هر فرزند از فرزندان معنوی خویش حمایت کنند و از اجر اخروی آن به عنوان باقیات الصالحات بهره‌مند شوند.

رئیس سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان یزد بیان کرد: این مبالغ به صورت مستقیم به حساب ایتام و محسنین تحت پوشش خیران جامعه ستایشگری استان واریز خواهد شد.

مختاری تأکید کرد: در حال حاضر 5 هزار فرزند یتیم و محسنین در استان وجود دارند که امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم تمام یا بخش اعظمی از این عزیزان را تحت حمایت قرار دهیم.

انتهای پیام
captcha