جهان در مقابل آزمونی واقعی قرار دارد
کد خبر: 4117874
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۶
رئیس دفتر سیاسی حماس تأکید کرد:

جهان در مقابل آزمونی واقعی قرار دارد

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در سخنانی پیرامون تحولات اخیر در سرزمین‌های اشغالی با بیان اینکه جهان در مقابل آزمونی واقعی قرار دارد، تأکید کرد که منطقه به سمت تنشی بی‌سابقه حرکت می‌کند.

به گزارش ایکنا، به نقل از سما، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در سخنانی با انتقاد از سرکوب اسرای فلسطینی در بند زندان‌های رژیم صهیونیستی گفت: این مسئله با دستور ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی این رژیم صورت می‌گیرد.

وی افزود: صهیونیست‌ها از روز گذشته به بند هشت زندان النقب حمله و شماری از اسرای اهل جنین را از آن منتقل کردند. عملیات سرکوب اسرا در راستای طرح تروریستی کابینه بنیامین نتانیاهو است که هدایت آن را بن گویر بر عهده دارد. وی حتی در روزهای گذشته از سربازی که محمدعلی، کودک فلسطینی را در شعفاط به شهادت رسانده بود، قدردانی کرد.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس خاطرنشان کرد: منطقه به سمت تنشی بی‌سابقه حرکت می‌کند و درگیری‌ها، در داخل زندان باقی نخواهد ماند؛ زیرا ملت فلسطین اسرای خود را در این نبرد تنها نخواهد گذاشت لذا همه رهبران جهان باید برای توقف جنایات بن گویر و کابینه فاشیستی نتانیاهو دست به کار شوند. جهان در برابر یک آزمون واقعی قرار دارد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha