بصیرت و دشمن‌شناسی مردم نقشه‌های دشمن را بهم ریخت
کد خبر: 4117932
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰
فرمانده سپاه عاشورا:

بصیرت و دشمن‌شناسی مردم نقشه‌های دشمن را بهم ریخت

فرمانده سپاه عاشورا، با بیان اینکه بصیرت و دشمن‌شناسی مردم غیور ایران تمامی نقشه‌ها و محاسبات دشمن را بهم ریخت، گفت: رمز حضور مردم در صحنه، رضایتمندی از عملکرد مسئولان است، بنابراین باید در کنار یکدیگر با هدف حل مشکلات مردم و ایجاد امید در جامعه تلاش کنیم.

سردار عباسقلی زاده، فرمانده سپاه عاشورابه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، سردار اصغر عباسقلی‌زاده، فرمانده سپاه عاشورا، امروز، نهم بهمن‌ماه، در دیدار مدیران سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با بیان اینکه بصیرت و دشمن‌شناسی مردم غیور ایران تمامی نقشه‌ها و محاسبات دشمن را بهم ریخت رمز ماندگار انقلاب اسلامی را در حضور مردم در صحنه دانست و گفت: رمز حضور مردم در صحنه، رضایتمندی از عملکرد مسئولان است، بنابراین باید در کنار یکدیگر با هدف حل مشکلات مردم و ایجاد امید در جامعه تلاش کنیم.

وی با تبریک ماه رجب، به اقدامات جهادگران و سنگرسازان بی سنگر در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در دوران دفاع مقدس، جبهه‌ای نبود که جهادگران جهادسازندگی در آن حضور فعال نداشته باشند و شاهد رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و فداکاری های آنان نباشیم.

سردار عباسقلی‌زاده، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جهاد سازندگی، گفت: این شهدای والامقام مظلومانه و بدون سنگر در راه خدمت به مردم و کشور در مناطق عملیاتی به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه عاشورا حضور مردم در صحنه و ایثارگری همه اقشار جامعه را دلیل ناکامی توطئه‌های دشمنان انقلاب عنوان کرد و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد اغتشاشات اخیر کشور، گفت: دشمن در برنامه ریزی خود، دشمن‌شناسی، بصیرت مردم و عشق به اهل بیت (ع) و ولایت را محاسبه نکرده بودند و همین باعث شکست آنها شد. سپاه همیشه در کنار مردم است و به خدمت به مردم افتخار می‌کند.

اکبر فتحی، رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گفت: جامعه بین‌المللی و پارلمان اروپا باید بداند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تنها نیست و هر اقدامی علیه این نهاد انقلابی با پاسخ قاطع همه مردم ایران مواجه خواهد شد.

وی با تبریک فرا رسیدن دهه فجر و قدردانی از تلاش های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راه حفاظت و حراست از انقلاب، گفت: سپاه پاسداران در راه انجام وظیفه با خداوند معامله کرده است و بی‌نیاز از قدردانی ماست اما ما قدردانی از خدمات این نهاد انقلابی را وظیفه خود می‌دانیم.

فتحی، با محکومیت اقدام نابخردانه پارلمان اروپا در برابر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیان کرد: ما به‌عنوان بسیجیان و جهادکشاورزی که یک نهاد انقلابی است، این اقدام اروپا را محکوم می‌کنیم و در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که برای مردم ایران، عزیزتر از جان است، هستیم.

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با اشاره به همکاری این سازمان با بسیج سازندگی، گفت: این همکاری برای استفاده از ظرفیت های بسیج سازندگی در خصوص توسعه کالبدی روستاهاست.

وی «من هم یک سپاهی هستم» را شعار همه جهادگران و مردم ایران دانست و افزود: پس از اقدام پارلمان اروپا، شعار من هم یک سپاهی هستم، زینت دهنده همه مکاتبات سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی است، چرا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همیشه در راه حفاظت، صیانت و پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی جان بر کف، اقدام کرده است و به همین دلیل ما به‌عنوان یک شهروند و یک نهاد انقلابی بر خود وظیفه دانستیم تا از جانفشانی های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدردانی کنیم.

وی افزود: همه دنیا باید بدانند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تنها نیست و اگر بخواهند اقدامی بر علیه این نهاد انقلابی انجام دهند، با پاسخ کوبنده همه مردم ایران روبرو خواهند شد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با اشاره به تلاش همکاران سازمان جهاد کشاورزی استان و ادارات تابعه و از خودگذشتگی های کشاورزان، بهره برداران، روستاییان و عشایر در تامین امنیت غذایی، گفت: در زمینه تامین امنیت غذایی از رهنمودها و کمک‌های مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استفاده کرده ایم و این رویه را پس از این نیز ادامه خواهیم داد.

حجت‌الاسلام مجید نجفی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار، گفت: بعد از انقلاب امام راحل، معمار کبیر انقلاب با بصیرت خود دو کار بزرگ در این مملکت انجام داد، یکی تشکیل نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود و دیگری تشکیل نهاد مقدس جهاد سازندگی. اولین و اصلی‌ترین هدف شکل‌گیری این دو نهاد محرومیت زدایی از خرابی هایی بود که از دوران شاهنشاهی در کشور ما باقی مانده بود.

وی با بیان اینکه وظیفه اصلی و ذاتی سپاه و جهادسازندگی دفاع از تمامیت ارضی کشور برای ساخت ایران قوی بود اظهار کرد: سپاه مقدس پاسداران تاکنون بر این شعار پایبند مانده است و با تمام توان این مسیر را ادامه داده است.

نجفی، به بیانات امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: امام می‌فرمودند: «اگر دشمن از کار شما عصبانی و ناراحت بود؛ کارتان صحیح است» و یکی از دلایلی که دشمن این همه هجمه می آورد، این است که سپاه مسیر را درست می رود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی به نقش این نهاد مقدس در خنثی سازی نقشه های دشمنان در طرح خاورمیانه جدید با ایجاد محور مقاومت و همچنین ایجاد روحیه استکبار ستیزی در کشورهای اسلامی و دفاع از تمامیت ارضی مملکت و....اشاره کرده و گفت: سپاه همیشه پشتیبان مردم بوده و مردم همیشه خود را سپاهی و پاسدار می دانند و لذا حرکتهای شوم و پلید دشمنان در مورد این نهاد مقدس و پر افتخار راه بجایی نخواهد برد.

وی افزود: در اغتشاشات اخیر نیز دشمن می خواست از لحاظ تجزیه به مملکت ما ضربه بزند ولی با عنایت خداوند، نفش بی بدیل سپاه و بصیرت مردم تمام این پروژه‌ها نقش بر آب شد و نشان دادیم که با این پروژه‌ها کشور ما از پا در نمی‌آید.

انتهای پیام
captcha