آغاز «جشن خانواده بزرگ ایران» در منطقه ۱۳
کد خبر: 4118939
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵

آغاز «جشن خانواده بزرگ ایران» در منطقه ۱۳

به مناسبت چهل‌ و‌ چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ویژه برنامه‌های دهه فجر با عنوان جشن خانواده بزرگ ایران در پنج نقطه از منطقه ۱۳ شهرداری تهران برگزار می‌شود.

محمدهادی علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳ در گفت‌وگو با ایکنا با بیان اینکه دهه فجر، بیعتی دوباره با آرمان‌های انقلاب و امام راحل(ره) است، گفت: با توجه به دستورالعمل اجرائی ویژه برنامه‌های دهه فجر و به منظور پاسداشت این ایام مبارک و تبیین و ترویج ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی، اداره فرهنگی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه۱۳ با بهره‌گیری از حداکثری ظرفیت و امکانات و استفاده از ظرفیت مشارکت مردمی، نسبت به برنامه‌ریزی و اجرای هر چه باشکوه فعالیت‌های پیش‌بینی شده اقدام می‌کند.

شهردار منطقه ۱۳ به برگزاری جشن‌های ولادت حضرت امیرالمؤمنین(ع) اشاره کرد و گفت: این جشن‌ها با مشارکت سرای محلات و همکاری گروه‌های خودجوش و مردمی همراه با پذیرایی و اهدای گل به شهروندان در پنج نقطه شامل فلکه دوم نیروی هوایی، میدان اطلاعات، بوستان خیام، پارک پیروزی و خیابان پیروزی ابتدای خیابان پنجم نیروی هوایی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه‌های دهه فجر با عنوان «جشن خانواده بزرگ ایران» اجرائی می‌شود، افزود: موکب‌های پذیرائی و توزیع اقلام فرهنگی، توزیع اقلام پذیرایی و فرهنگی، نورافشانی و گل بانگ تکبیر از جمله ویژه برنامه‌های تدارک دیده شده است.

علی احمدی به برپایی کاروان‌های جشن پرچم افتخار اشاره کرد و افزود: کاروان‌های سیار در قالب برنامه‌های متنوع شامل اجرای سرودهای میدانی همراه با اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی، نمایش، اهدای گل به شهروندان، مسابقات میدانی و اجرای موسیقی اقوام  به مدت 10 روز در محدوده اجرائی می‌شود.

وی به راه‌اندازی ستاد مردمی مسجد محور برای برگزاری جشن‌های دهه فجر در مسجد امام صادق(ع) اشاره کرد و گفت: در این راستا، ضمن برگزاری جشن، اقلام فرهنگی نیز بین شهروندان توزیع می‌شود.

شهردار منطقه ۱۳ افزود: فضاسازی شهری، برپایی اردوهای نیم روزه، حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) از جمله برنامه‌های دیار پیشگامان انقلاب اسلامی در محلات است.

انتهای پیام
captcha