برگزاری دوره «تربیتِ نسل تمدن‌ساز» ویژه دانش‌آموزان باغملک + عکس
کد خبر: 4120070
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
از سوی مؤسسه بصیرت نور انجام شد

برگزاری دوره «تربیتِ نسل تمدن‌ساز» ویژه دانش‌آموزان باغملک + عکس

مدیر مؤسسه بصیرت نور باغملک از برگزاری دوره «تربیتِ نسل تمدن‌ساز» ویژه دانش‌آموزان متوسطه در این شهرستان برای اولین بار در سطح کشور خبر داد.

دوره «تربیتِ نسل تمدن‌ساز»حسین‌علی قیصری، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بصیرت نور باغملک خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا، از برگزاری اولین دوره «تربیتِ نسل تمدن‌ساز» ویژه دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: این دوره از سوی کارگروه قرآنی دارالقرآن امام علی(ع) با همکاری مؤسسه بصیرت نور و دارالقرآن ترنم وحی بر اساس پژوهش تحلیلی و نگاه عمیق به ۱۲ سال بیانات امام خامنه‌ای با دانش‌آموزان و معلم‌ها در روز 13 آبان و روز معلم طراحی شده است. این بیانات از سوی مؤسسه بصیرت نور استخراج شده و این طرح نیز برای اولین بار در سطح کشور در حال اجراست.

قیصری اظهار کرد: 72 دانش‌آموز نخبه به نیت 72 شهید کربلا از کل شهرستان انتخاب شدند و در روز میلاد حضرت علی(ع) طی مراسمی در دانشگاه پیام نور، اولین روز این دوره با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

مدیر مؤسسه بصیرت نور گفت: به دلیل آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با فضای علمی برنامه در دانشگاه پیام‌نور برگزار و در اولین روز برگزاری دوره، آشنایی با دوره، برنامه‌ریزی و تشکیل کارگروه‌های دوره انجام شد.  

وی ادامه داد: این دوره ادامه‌دار است و در کنار آن دوره‌های تربیت نسل تمدن‌ساز، کارگروه فضای مجازی و اردوهای جهادی در مناطق محروم، نشست‌های تخصصی، بسته‌های علمی و فرهنگی و دیدار با مسئولان را داریم.

قیصری اظهار کرد: در آینده این دوره گسترده‌تر و دانشجویان نیز به آن افزوده می‌شود، رنج سنی نوجوان و جوان را در بر خواهد گرفت. بعد از ظهر نیز با حدود 200 دانش‌آموز معتکف در مسجد امام حسن مجتبی(ع) رستم‌آباد باغملک با حضور قاسم مقدمی، قاری بین‌المللی قرآن برنامه‌ای را برگزار کردیم.

انتهای پیام
captcha