برگزاری دوره مجازی حفظ قرآن در باغملک
کد خبر: 3938388
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹

برگزاری دوره مجازی حفظ قرآن در باغملک

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بصیرت نور باغملک از برگزاری دوره‌های مجازی حفظ و قرائت ویژه کودکان مقطع ابتدایی خبر داد و گفت: دوره حفظ قرآن مجازی در حال برگزاری است.

حسین‌علی قیصری، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بصیرت نور باغملک خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا، بیان کرد: هم‌اکنون کلاس حضوری نداریم، اما به‌صورت مجازی در رشته‌های حفظ، قرائت و تفسیر در حال برگزاری دوره‌ها هستیم. به‌طور متوسط 100 نفر ارتباط مداوم با مؤسسه دارند و البته گاهی در کلاس‌های مختلف تا 500 قرآن‌آموز نیز شرکت می‌کنند.

وی افزود: بیشتر فعالیت‌ها در فضای مجازی است، آموزش قرآن، حفظ و قرائت را به کودکان مقطع ابتدایی پیگیری می‌کنیم، دوره حفظ قرآن را نیز داریم که مدرس آن حافظ کل قرآن و به صورت مجازی ویژه بانوان در حال برگزاری است.

قیصری اظهار کرد: استقبال خوبی از کلاس‌ها وجود داشت که رو به رشد است. همچنین کلاس‌هایی را در مدارس از طریق ارتباط با آموزش و پرورش برگزار می‌کردیم. کرسی تلاوت، حلقه‌های تفسیر قرآن، حفظ آیات مهدویت، دوره‌های تربیت مربی تفسیر قرآن و دوره تربیت مربی نماز را قرار بود برگزار کنیم که به خاطر شرایط شیوع کرونا برگزار نشد. اکنون ظرفیت دوره حضوری از بین رفته و برای برخی از دوره‌های تخصصی نیز واقعاً نیاز به حضور است.

یادآور می‌شود، این مؤسسه در باغملک، خیابان فرهنگ واقع شده است.

انتهای پیام
captcha