فجر 1401 با کاروان قرآنی فجر سلیمانی مشهد + عکس
کد خبر: 4120748
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹

فجر 1401 با کاروان قرآنی فجر سلیمانی مشهد + عکس

مؤسسه اظهرالجمیل با همکاری نهادهای قرآنی شهرستان‌های مشهد، تهران، قم و لرستان متکفل دو کمیته تشکل‌های دینی و کمیته قرآنی ستاد دهه فجر کاروان قرآنی فجر سلیمانی است.

کاروان قرآنیبه گزارش ایکنا، سروش عظیمی، دبیر کاروان فجر سلیمانی مشهد در نشست کمیته قرآن ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی مشهد که در مؤسسه اظهرالجمیل‌الاعلی برگزار شد، گفت: امسال این مؤسسه با همکاری نهادهای قرآنی شهرستان‌های مشهد، تهران، قم و لرستان متکفل اجرای دو کمیته تشکل‌های دینی و کمیته قرآنی ستاد دهه فجر کاروان قرآنی فجر سلیمانی است.

وی با بیان اینکه در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و پرداختن به جشن‌ها و مراسم امسال رنگ و بوی دیگری پیدا کرده است، افزود: مقام معظم رهبری در دیدار با مجموعه مدیران قرآنی فرمودند به موضوعات نشاط و سرزندگی مردم کمک و برای آن برنامه‌ریزی کنید. امسال در کنار مراسم مساجد، تشکل‌ها و مجموعه‌ها، طبیعتاً پرداختن به موضوعات قرآنی همچون برگزاری محافل انس با قرآن و جلسات تفسیر مورد توجه خواهد بود. با احصای آیات امیدآفرین از قرآن کریم مبلغان قرآنی می‌توانند رنگ و بوی محتوایی به محافل قرآنی ببخشند.

عظیمی تأکید کرد: باید تلاش کنیم یک خط سیر محتوایی به برنامه‌های قرآنی دهیم. در حال حاضر فضا، فضای امیدآفرینی است و رهبر انقلاب، در بیانیه گام دوم، فرمودند «نخستین و ریشه‌ای ترین جهاد شما، امیدآفرینی است».

وی با بیان اینکه مؤسسه اظهرالجمیل در استان حرکت‌های خوبی را آغاز کرده است، اظهار کرد: ما در نقطه خدمت هستیم و تلاش می‌کنیم که به اندازه توان، وسع و فهم و ظرفیت خود خادم مجموعه‌های قرآنی باشیم.

اعضای این کاروان عبارتند از احسان سوختانلو، حامد خلیلی، محمدباقر محسنی، محمدامین کهن، امیرعلی عطایی، محمد اسماعیلیان، یاسین شریفی، امیرحسین اسفندیاری، سید‌دانیال فیض، سید‌عباس حسینی، محمدرضا دربان ملک و سروش عظیمی.

یادآور می‌شود، این کاروان با ۱۲ قاری ممتاز برنامه‌های خود را از مشهد شروع کرده و تا ۲۴ بهمن ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha