پیام تسلیت مدیرعامل اتحادیه کشوری مؤسسات قرآنی در پی درگذشت «افشار تموک»
کد خبر: 4121504
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱

پیام تسلیت مدیرعامل اتحادیه کشوری مؤسسات قرآنی در پی درگذشت «افشار تموک»

اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت در پی درگذشت «افشار تموک» از پژوهشگران قرآنی و مدیرمسئول اسبق کانون فرهنگی هنری قدس اردبیل و مدیر مؤسسه پژوهش‌های قرآنی و عترت تسنیم اردبیل پیام تسلیتی صادر کرد.

پیام تسلیتبه گزارش ایکنا، اتحادیه کشوری مؤسسات وتشکل‌های قرآن و عترت در پی درگذشت «افشار تموک» از پژوهشگران قرآنی و مدیرمسئول اسبق کانون فرهنگی هنری قدس اردبیل پیام تسلیت صادر کرد. متن این پیام بدین شرح است؛ 

«إِنَّـا لِـلَّـهِ وَ إِنَّـا إِلَـیْـهِ رَاجِـعُـونَ

استاد فقید دکتر افشار تموک محقق، پژوهشگر و مدیر مؤسسه پژوهش‌های قرآنی و عترت تسنیم اردبیل عمر خود را در خدمت به قرآن صرف کرد و پس از حادثه‌ای ناگوار و پس از هشت سال و هشت ماه در کما، جان به جان آفرین تسلیم کرد.


بیشتر بخوانید؛ 


درگذشت این پژوهشگر برجسته قرآنی را به جامعه قرآنی کشور، اساتید و مدیران سرفراز استان اردبیل و مدیرعامل محترم اتحادیه این استان تسلیت عرض می‌کنم. خداوند روح آن بزرگمرد را با صالحین و شهدا محشور و به خانواده و بازماندگان ایشان صبر عنایت فرماید.

محمد انجم‌شعاع، مدیرعامل اتحادیه کشوری»

افشار تموک

«افشار تموک» که از اساتید طب سنتی در دانشگاه علوم پزشکی تهران و اردبیل بود، در سال ۹۵ بر اثر تصادف به کما رفته بود و صبح ۲۰ بهمن‌ماه دارفانی را وداع گفت. سیری در قرآن‌پژوهی در چهار جلد، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، آموزش قرائت قرآن کریم، تجوید تخصصی و صوت و لحن، طب اسلامی، خانواده ایرانی تغذیه، نگاهی استراتژیک به سوره مبارکه مائده با محوریت امامت و ولایت از برجسته‌ترین تألیفات دکتر تموک در حوزه دینی و قرآنی بود. دکتر تموک همچنین در طول فعالیت‌های خود در برنامه‌های کانون‌های مساجد حضور فعال داشت.

انتهای پیام
captcha