اعلام زمان برگزاری آزمون‌‌های کتبی جشنواره قرآنی وزارت علوم
کد خبر: 4121551
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸

اعلام زمان برگزاری آزمون‌‌های کتبی جشنواره قرآنی وزارت علوم

برنامه زمانی برگزاری آزمون‌های کتبی مرحله دانشگاهی سی و هفتمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم اعلام شد.

اعلام زمان برگزاری آزمون‌های کتبی جشنواره قرآنی وزارت علوم

به گزارش ایکنا، برنامه زمانی آزمون‌های کتبی مرحله دانشگاهی سی و هفتمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم اعلام شد که بر اساس آن این آزمون‌ها اوایل اسفندماه برگزار خواهد شد.

بخش کتبی جشنواره قرآنی وزارت علوم در چهار گروه و 15 رشته برگزار و شامل گروه‌های صحیفه سجادیه(دو رشته)، نهج‌البلاغه(دو رشته)، آوایی(چهار رشته) و معارفی (هفت رشته) می‌شود.

بر همین اساس آزمون‌های بخش صحیفه سجادیه شنبه ششم اسفندماه برگزار می‌شود. همچنین زمان برگزاری آزمون کتبی بخش نهج‌البلاغه نیز یکشنبه هفتم اسفندماه خواهد بود.

بخش آوایی جشنواره قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم نیز از آن دست بخش‌هایی است که آزمون مرحله دانشگاهی آن در برخی رشته‌ها به صورت کتبی برگزار می‌شود. بر همین اساس آزمون‌های کتبی رشته‌های حفظ پنج جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء و حفظ کل قرآن دوشنبه هشتم اسفندماه برپا می‌شود.

بر اساس این گزارش آزمون رشته‌های بخش معارفی نیز سه‌شنبه نهم اسفندماه برگزار می‌شود. این بخش شامل رشته‌های حفظ موضوعی قرآن، آشنایی با سیره معصومین، احکام، آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن، آشنایی با احادیث اهل بیت، پرسمان قرآنی و سبک زندگی اسلامی ایرانی است.

زمان برگزاری آزمون کتبی در تمامی بخش‌ها و رشته‌ها ساعت 13 تا 14 اعلام شده است.

سی و هفتمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم در دو مرحله دانشگاهی و نهایی برگزار می‌شود. مرحله نهایی این رویداد اردیبهشت‌ماه سال آینده به میزبانی دانشگاه لرستان برپا خواهد شد. برگزیدگان آن مرحله به جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان که تابستان به میزبانی دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.

انتهای پیام
captcha