مسابقات قرآن دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد + اسامی
کد خبر: 4122181
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹

مسابقات قرآن دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد + اسامی

مرحله دانشگاهی سی و هفتمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم طی روزهای گذشته در دانشگاه‌های مختلف آغاز شده است. رقابت‌های این مرحله در دانشگاه صنعتی شریف نیز همچون دیگر دانشگاه‌ها برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.

ارسالی فوری /// مسابقات قرآن دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد + اسامی و عکسبه گزارش ایکنا، مرحله دانشگاهی سی و هفتمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم از اوایل هفته جاری در دانشگاه‌های مختلف کشور آغاز شده و بر اساس مهلت در نظر گرفته شده تا روز چهارم اسفندماه ادامه خواهد داشت.

این جشنواره در ۹ بخش و ۴۰ رشته و در دو مرحله دانشگاهی و سراسری برگزار می‌شود. از بین رشته‌های این جشنواره رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، دعاخوانی، مداحی و مدیحه‌سرایی در بخش آوایی به ‌صورت حضوری برگزار می‌شود. رقابت سایر بخش‌ها و رشته‌ها نیز به صورت کتبی و یا ارائه اثر و داوری در ماه‌های آینده خواهد بود.

بر همین اساس این رویداد روز گذشته، 24 بهمن‌ماه در دانشگاه صنعتی شریف همچون دیگر دانشگاه‌های کشور برگزار و پس از یک روز رقابت متسابقان، نفرات برتر در رشته‌های حضوری بخش آوایی مشخص شدند.

مسابقات این بخش در سالن جابر دانشکده شیمی و با داوری مسعود نوری و مجتبی پرویزی برگزار شد و در پایان نفرات برتر رشته‌های مختلف به شرح زیر معرفی شدند.

مسابقات قرآن دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد + اسامی و عکس

رشته قرائت تحقیق

امیرمحمود دهقانی
سیدمحمدحسین احمدی
امیرحسین زرین‌اقبال
حسین سیدمهدی‌جاسبی
محمدحسین نادری

رشته ترتیل

حسین اسدی‌فرد
احمدرضا حسن‌شاهی
سیدمحمدمهدی احمدی
مهدی باقریان
امیرحسین فلاحتی

رشته اذان

امیرمحمد رحیمی
سیدمهدی فخرفاطمی
امیرحسین کریمان سوم مشترک
سیدعلیرضا مصطفایی  سوم مشترک

اسامی این افراد به دبیرخانه سی و هفتمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم ارسال می‌شود تا دبیرخانه با بازبینی اجرای شرکت‌کنندگان در اسامی نفراتی که مجوز حضور در مرحله کشوری این جشنواره را پیدا می‌کنند، اعلام کند.

یادآور می‌شود، مرحله کشوری این جشنواره اردیبهشت‌ماه سال آینده به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha