انتقاد مسلمانان از بدعت جدید «بن سلمان» در سرزمین وحی
کد خبر: 4122697
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳

انتقاد مسلمانان از بدعت جدید «بن سلمان» در سرزمین وحی

تصمیم «محمد بن سلمان»، ولیعهد عربستان سعودی مبنی بر ایجاد بزرگترین «داون تاون» در شهر ریاض، خشم عربستانی‌ها و مسلمانان سایر کشورهای جهان را برانگیخت.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از العالم، کاربران فضای مجازی و مسلمانان ضمن انتقاد از تصمیم «محمد بن سلمان»، ولیعهد عربستان سعودی مبنی بر احداث بزرگترین «داون تاون» در مرکز شهر ریاض، اعلام کردند: نمای این بنای چهارگوش و مکعب شکلی به کعبه مقدس شباهت دارد.

کاربران اظهار تعجب کردند که بن سلمان پس از اجرای سیاست فضای باز در این کشور، تا کجا پیش خواهد رفت و سرزمین حرمین شریفین را به کدامین جهت سوق خواهد داد؟

کاربری با نام «ترکی الشلهوب» در توئیتر خود نوشت که پروژه چهارگوش بن سلمان در ریاض شامل بازارها، رستوران‌ها و مکان‌های تفریحی است و این بنای مکعب شکل شبیه کعبه مقدس است.

«جاکلین القحطانی» نیز در توئیت خود گفت که اقدامات جنجال برانگیز همچنان ادامه دارد. ولیعهد تصمیم دارد یک بنای مکعب شکل برای تفریح در ریاض بسازد که شبیه کعبه است. آیا بن سلمان دیوانه شده است؟

«حمود ابومسمار» نیز در توئیتی نوشت که در گذشته «ابرهه» میخواست کعبه را تخریب کند. امروز ولیعهد که می‌توان او را «ابرهه نجد» و «ابرهه درعیه» نامید، قصد دارد یک بنای مکعب شکلی بسازد که به قبله فاسدان به منظور ترویج فحشا و فساد تبدیل شود!

ای امت محمد! ساخت این بنا را محکوم کنید و سازندگانش را از عذاب الهی بیم دهید!

«شاخوف الزمن» نیز با اشاره به اقدامات ولیعهد سعودی در مبارزه با دین و علما، اعدام سالمندان و شکنجه زندانیان، گفت: این اقداماتش کافی نبود! اینک در صدد ساخت یک بنای مکعب شکل است!

انتهای پیام
captcha