افتتاحیه محفل قرآنی جلوه‌های نور در دانشگاه قم برگزار می‌شود
کد خبر: 4122953
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳

افتتاحیه محفل قرآنی جلوه‌های نور در دانشگاه قم برگزار می‌شود

مراسم افتتاحیه «محفل قرآنی جلوه‌های نور» از سوی گروه فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه قم با حضور مهدی فروغی برگزار می‌شود.

افتتاحیه محفل قرآنی جلوه‌های نوربه گزارش ایکنا، مراسم افتتاحیه «محفل قرآنی جلوه‌های نور» در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ از سوی گروه فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه قم برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور مهدی فروغی، قاری بین‌المللی قرآن همزمان با شروع مرحله دانشگاهی بخش آوایی سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه قم در روز دوشنبه، اول اسفندماه بعد از نماز عصر در مسجد الغدیر دانشگاه برپا می‌شود.

مهدی فروغی متولد سال ۱۳۶۳ در شهر ویست از توابع خوانسار است. وی از سال ۱۳۶۹ مقدمات آموزش قرآن را  نزد برادرانش آغاز کرد. از سال ۱۳۷۷ برای ادامه تحصیلات حوزوی به شهر مقدس قم نقل مکان کرد و نزد اساتیدی همچون مرحوم حجت‌‌الاسلام محمدرضا شهیدی‌‌پور و مرحوم ابوالفضل علامی علوم قرآنی را فرا گرفت. همچنین از محضر استادان سیدمحسن موسوی‌بلده و احمد ابوالقاسمی نیز بهره‌مند شده است.

وی دارای رتبه‌های برتر در مسابقات بین‌‌المللی طلاب جهان اسلام و عراق در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل است.

قاری، مؤذن و مرتل حرم کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران است و تاکنون به چندین کشور جهان جهت تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآنی اعزام شده است.

انتهای پیام
captcha