آغاز ثبت‌نام دوره ملی تربیت معلم قرآن دانشگاه قم
کد خبر: 4128853
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰

آغاز ثبت‌نام دوره ملی تربیت معلم قرآن دانشگاه قم

ثبت‌نام پنجاه و یکمین دوره ملی تربیت معلم قرآن دانشگاه قم ویژه بانوان و آقایان آغاز شد.

دانشگاه قمبه گزارش ایکنا، ثبت‌نام پنجاه و یکمین دوره ملی تربیت معلم قرآن کریم دانشگاه قم ویژه آقایان و بانوان به‌صورت مجازی و برخط آغاز شد.

این دوره از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۷ تا 18:30 همراه با اعطای گواهینامه معتبر، به‌مدت هفت هفته متوالی همراه با اعطای گواهینامه برگزار می‌شود.

شروع این دوره از شنبه، ۱۹ فروردین‌ماه و پایان آن نیز چهارشنبه، سوم خرداد‌ماه سال جاری خواهد بود. امتحانات این دوره نیز طی ایام ششم تا دهم خردادماه برگزار می‌شود.

۱۶ فروردین‌‌ماه نیز آخرین مهلت ثبت‌نام تعیین شده است. از دروس این دوره می‌توان به تجوید نظری، تجوید عملی، صوت و لحن، روش تدریس ‌و تدبر در قرآن اشاره کرد.

دوره از طریق نرم‌افزار ‌Adobe connect، از طریق لینک http://vclass.qom.ac.ir/qorani_b برگزار می‌شود. به سه نفر اول دوره که بالاترین معدل را کسب کنند، علاوه بر اهدای جوایز نفیس، هزینه ثبت‌نام نیز عودت داده می‌شود.

از شرایط دوره می‌توان به کسب حداقل نمره ۱۵ در درس تجوید عملی، کسب حداقل معدل ۱۵ در امتحانات پایانی، آشنایی با روخوانی و روانخوانی قرآن کریم و نداشتن غیبت بیش از یک جلسه در هر درس اشاره کرد. ثبت‌نام در این دوره از طریق لینک http://sarvestan.qom.ac.ir/Registering/RegisteringForm/1213 قابل انجام است.

انتهای پیام
captcha