اعلام فراخوان هجدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن در کردستان
کد خبر: 4123713
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰

اعلام فراخوان هجدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن در کردستان

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان از اعلام فراخوان هجدهمین دوره آزمون‌ ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور از فردا، چهارم اسفند خبر داد.

بهرام مرادی، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان

بهرام مرادی، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا، گفت: ثبت‌نام هجدهمین دوره آزمون‌ ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور از فردا، چهارم اسفند در کردستان آغاز می‌شود.

وی افزود: در این راستا حافظان ۱۰ الی ۳۰ جزء قرآن کریم استان کردستان از طریق سایت telavat.ir نسبت به ثبت‌نام خود در آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن اقدام کنند.

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه متقاضیان تا 15 اسفندماه فرصت دارند تا نسبت به ثبت‌نام خود در این آزمون اقدام کنند، بیان کرد: به شرکت‌کنندگان در این آزمون مدرک دپیلم تا دکترا اعطا خواهد شد.

وی افزود: با پیگیری‌های مکرر و مکاتبات یکساله اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان امسال شهرستان بانه به عنوان دومین مرکز آزمون در سایت کشوری ثبت شده است.

مرادی اظهار کرد: وجود دو مرکز برای برگزاری هجدهمین آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن در استان موجب سهولت شرکت در این آزمون خواهد شد و شرکت‌کنندگان می‌توانند در صورت تمایل و با توجه به شرایط مسافتی در سنندج یا بانه ثبت‌نام و آزمون دهند.

وی یادآور شد: با توجه به مصوبه اخیر سازمان دارالقرآن کریم، طلبه‌های اهل سنت که دارای مدرک درجه سه شورای برنامه‌ریزی هستند در صورتی که مدارک مربوطه را در زمان ثبت‌نام در سامانه بارگزاری کنند از شرکت در آزمون کتبی مرحله اول معاف می‌باشند.

انتهای پیام
captcha