جلسه غیرعلنی دولت و مجلس بدون جمع‌بندی + صوت
کد خبر: 4124291
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
عباس‌زاده مشکینی در گفت‌وگو با ایکنا خبر داد:

جلسه غیرعلنی دولت و مجلس بدون جمع‌بندی + صوت

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: جلسه غیرعلنی امروز مجلس با دولت پیرامون مسائل ارزی برگزار شد اما بدون جمع‌بندی خاصی به پایان رسید.

محمود عباس زاده مشکینی

محممود عباس‌زاده مشکینی، نماینده مردم مشکین‌شهر و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با ایکنا، درباره جلسه غیرعلنی امروز پارلمان با معاون اول رئیس جمهور و وزیر امور اقتصاد و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی گفت: این جلسه درباره مسائل ارزی برگزار شد و نمایندگان پرسش‌هایی را در رابطه با شیوه مدیریت ارز در کشور و افزایش نرخ ارز طی روز‌های اخیر مطرح کردند و دولتی‌ها هم پاسخ پرسش‌های موجود را دادند.

وی در واکنش به سخن رئیس مجلس که گفته بود «در این جلسه به جمع‌بندی خوبی برای ساماندهی ارز رسیدیم»، تصریح کرد: آقای قالیباف توضیح دهند منظورشان از جمع‌بندی خوب چیست؟! آنچه که بنده برداشت کرده‌ام این است که اگر به یک جمع‌بندی خوب می‌رسیدیم بلافاصله باید اثرگذاری‌اش را در بازار آغاز کند، نمی‌گویم متحول کند، ولی تصمیم خوب باید آثارش را در بازار نشان دهد و قیمت ارز را متعادل کند، لذا تصمیم و جمع‌بندی خوب یعنی این.

نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس تأکید کرد: به نظر من نمایندگان دولت در جلسه امروز باید خیلی واقع‌بینانه‌تر صحبت می‌کردند و یکی از عزیزان در این جلسه گفت اصراری بر اجرای یک استراتژی خاص نداریم و من اسم این کار را بی‌برنامگی می‌گذارم و دوستانی که از طریق این فکر به نتایج مطلوب رسیده‌اند بهتر است توضیح دهند!

عباس‌زاده در پایان گفت: پیشنهاد و مصوبه مشخصی در جلسه مشترک امروز با دولت نداشتیم و بهتر بود چنین جلساتی، آن هم در شرایط کنونی به صورت علنی برگزار می‌‎شد تا مردم از مواضع دولت و یکایک نمایندگان آگاه می‌شدند.

کد

گفت‌وگو از سعید امینی

انتهای پیام
captcha