توزیع یک میلیون قرآن عربستان طی ماه رمضان در 22 کشور
کد خبر: 4126295
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱

توزیع یک میلیون قرآن عربستان طی ماه رمضان در 22 کشور

وزارت امور اسلامی، تبلیغ و ارشاد عربستان از توزیع یک میلیون نسخه قرآن به زبان‌های مختلف در 22 کشور جهان طی ماه رمضان خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از الوطن، ملک سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان موافقت خود را با توزیع یک میلیون نسخه قرآن چاپ مجمع قرآن کریم «ملک فهد» مدینه در 22 کشور در ماه رمضان اعلام کرد.

این قرآن‌ها شامل نسخ کلام وحی در اندازه‌های مختلف و ترجمه‌های قرآن به بیش از 76 زبان خواهد بود و در مراکز دینی و اسلامی و دفاتر تبلیغاتی وابسته به وزارت امور اسلامی، تبلیغ و ارشاد عربستان در 22 کشور طی رمضان 1444 هجری قمری توزیع خواهد شد.

عبداللطیف بن عبدالعزیز آل شیخ، وزیر امور اسلامی، تبلیغ و ارشاد عربستان و ناظرکل مجمع چاپ قرآن «ملک فهد» در این باره گفت: عربستان در راستای خدمت به اسلام و مسلمانان از مراکز اسلامی و دفاتر تبلیغ و ارشاد وابسته در خارج از کشور حمایت می‌کند.

وی افزود: توزیع قرآن در کشورها نیز در ادامه تلاش‌های عربستان برای خدمت به قرآن انجام می‌شود و این اقدام در رساندن قرآن به دست میلیون‌ها مسلمان در بخش‌های مختلف جهان مؤثر است.

عبداللطیف آل شیخ همچنین تصریح کرد: بارگیری و بسته‌بندی منشورات مجمع چاپ قرآن «ملک فهد» برای مراکز اسلامی با بالاترین استانداردها انجام می‌شود و این نسخه‌ها در زمان مشخص‌شده با هماهنگی سفارت عربستان در کشورهای مختلف به مقصد ارسال خواهند شد.

انتهای پیام
captcha