توزیع قرآن با ترجمه‌های مختلف در مسجدالحرام
کد خبر: 4121620
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴

توزیع قرآن با ترجمه‌های مختلف در مسجدالحرام

تولیت کل مسجدالحرام و مسجدالنبی از توزیع قرآن کریم با ترجمه‌های مختلف به زبان‌های عمده جهان اسلام در مسجدالحرام خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از المدینه، اداره کل امور قرآن و کتب وابسته به تولیت مسجدالحرام و مسجدالنبی از توزیع نسخه‌های جدید قرآن کریم و همچنین ترجمه‌هایی از قرآن به زبان‌های عمده جهان اسلام در مسجدالحرام خبر داد.

سعد بن غویلب الندوی، مدیر اداره مصاحف مسجدالحرام با اعلام این خبر تصریح کرد: در راستای افزایش دسترسی زائران بیت‌الله الحرام به قرآن کریم، نسخه‌های جدیدی از قرآن کریم در قفسه‌ها و دیگر مکان‌های مرتبط در مسجدالحرام توزیع شده است.

علاوه بر این به منظور رفاه حال نابینایان، نسخه‌هایی از قرآن کریم به خط بریل و همچنین ترجمه معانی قرآن به چندین زبان از جمله انگلیسی، اردو و اندونزیایی در کنار تفسیر ساده قرآن کریم و مصحف در قطع بزرگ در محل‌های مخصوص خود در مسجدالحرام توزیع شده است.

به گفته وی روند توزیع نسخه‌های بیشتر از قرآن کریم به خط بریل و تفاسیر به زبان‌های مختلف ادامه خواهد داشت.

الندوی این اقدامات را در راستای خدمت‌رسانی بیشتر به همه زائران بیت‌الله الحرام از هر ملیت و با هر سطحی از توانایی و سلامت و همچنین انجام رسالت تولیت کل مسجدالحرام و مسجدالنبی برای خدمت به قرآن کریم توصیف کرد.  

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha