کسب معرفت شناخت امام زمان(عج) از مهم‌ترین شاخصه‌های منتظران است
کد خبر: 4126611
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر سیستان‌وبلوچستان:

کسب معرفت شناخت امام زمان(عج) از مهم‌ترین شاخصه‌های منتظران است

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا اصغری‌حسامیه با بیان اینکه مهدویت فلسفه بزرگ جهانی است،گفت: یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های منتظران، کسب معرفت شناخت امام زمان(عج) و ویژگی‌های والای آن امام همام است.

حجت الاسلام اصغری حسامیه نماینده ولی فقیه در هلال احمر سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا اصغری‌حسامیه، نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان، امروز، 16 اسفندماه در نشستی تحت عنوان «مهدویت و وظایف منتظران ظهور» که به‌مناسبت نیمه شعبان و ولادت با سعادت ولی‌عصر(عج)، در اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان برگزار شد، گفت: مقصود از مهدویت یعنی اعتقاد به منجی که در آخرالزمان ظهور می‌کند و بشر را نجات می‌دهد و یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های منتظران، کسب معرفت شناخت امام زمان(عج) و ویژگی‌های والای آن امام همام است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: حقیقت مهدویت برپایه سعادت عمومی و منتهی شدن سیر جوامع جهان به سوی جامعه واحد، امنیت و رفاه، حکومت حق و عدل جهانی، غلبه حق بر باطل، نجات مستضعفان و نابودی مستکبران است.

حجت‌الاسلام والمسلمین اصغری‌حسامیه با بیان اینکه عقیده به مصلح جهانی، مربوط به دین اسلام نیست و در همه ادیان و مکاتب، انسان‌ها با هر دین و مذهبی، برای نجات خود، بدان چشم دوخته‌اند، افزود: انتظار، سبب استقامت و پایداری مسلمانان برابر فشارها و سختی‌ها می‌شود و از یأس و ناامیدی آنان، جلوگیری می‌کند و به این شکل، راه را برای غلبه و پیروزی آنها هموار می‌کند.

وی ادامه داد: مهدویت فلسفه بزرگ جهانی است که باید  تلاش کنیم تا این فرهنگ در جامعه ما جا بیفتد چون اساساً تمدن مهدویت می‌تواند یک جامعه را سامان ببخشد و برکات مهدوی برای آن شهر و منطقه حاکم شود.

نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر سیستان‌و‌بلوچستان با بیان اینکه، امروز کشورهای غربی و صهیونیست‌ها با صرف هزینه‌های گزاف به‌دنبال اسلام‌هراسی در دنیا هستند، گفت: استکبار با استفاده از تبلیغات رسانه‌ای خود به‌دنبال نمایش شکل جدیدی از اسلام در سطح جهان با شاخصه‌هایی چون؛ اسلامی خشن، متعصب، عصبی، بی‌منطق و بی‌روح است.

انتهای پیام
captcha