کار جهادی تمام گره‌ها را باز می‌کند
کد خبر: 4126846
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹

کار جهادی تمام گره‌ها را باز می‌کند

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در ستاد تخصصی اقشار بسیج با بیان اینکه با پشت میز نشستن کار پیش نمی‌رود و کار جهادی را می‌طلبد تا گره‌های کوچک و بزرگ باز شود، گفت: همراهی و همگامی مجموعه‌های مختلف استانی در کنار صنعت می‌تواند موثر واقع شود که باید بیش از پیش صورت گیرد.

امیر جاهدی، جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در ستاد تخصصی اقشار بسیجبه گزارش ایکنا از فارس، امیر جاهدی، جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در ستاد تخصصی اقشار بسیج امروز، 16 اسفندماه در مراسم اختتامیه جشنواره جهادگران صنعت و معدن استان گفت: کارهای بزرگی را با تلاش و همراهی مجموعه‌های مختلف در استان می‌توان انجام داد که ماندگار و موثر باشد.

وی با اشاره به شعار سال گفت: نامگذاری‌های رهبری طی سال‌های اخیر بر محور تولید و تأکید بر اشتغال بوده که نشان دهنده این است که هدف‌گذاری درستی شده و باید دست به دست هم داده تا چرخ صنعت چرخیده و اشتغال بیشتری داشته تا در نهایت اقتصاد مولدی و پویا داشته باشیم.

جاهدی با اشاره به وضعیت فعلی کشور تصریح کرد: بی تدبیری‌ها و سیاست‌ها گاها غلط در کنار دشمنی‌های معاندین در وضع موجود تاثیر داشته اما سیاست‌های کلی ما درست بوده است.

جانشین فرمانده سپاه فجر در ستاد تخصصی اقشار بسیج  با بیان اینکه با پشت میز نشستن کار پیش نمی‌رود و کار جهادی را می‌طلبد تا گره‌های کوچک و بزرگ باز شود، گفت: همراهی و همگامی مجموعه‌های مختلف استانی در کنار صنعت می‌تواند موثر واقع شود که باید بیش از پیش صورت گیرد.

وی با بیان اینکه تا اسم کار جهادی می‌آید ذهن اغلب به سمت خانه‌سازی می‌رود اما تفکر جهادی باید به سمت‌های مختلف برود، گفت: ۲۸ گروه جهادی در عرصه صنعت و معدن تلاش دارند و تاکنون دو رزمایش تخصص جهادگران صنعت و معدن را برگزار کرده که خروجی‌های مناسبی  را نیز داشته‌ایم.

جاهدی ادامه داد: با پایش و عارضه‌یابی‌های انجام شده درکنار اعطای وام‌های اشتغالزایی کم بهره توانستیم ۱۱۰ واحد کوچک صنعتی راکد و نیمه راکد را به چرخه تولید باز گردانیم.

وی با اشاره به ایجاد ۷۰۰ اشتغال مستقیم بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش می‌کنیم تا پایان سال ۱۴۰۲ تعداد واحد‌های احیا شده را به ۴۰۰ واحد برسانیم.

انتهای پیام
captcha