باشگاه چلسی در تدارک بزرگترین مراسم افطاری در انگلیس
کد خبر: 4128082
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵

باشگاه چلسی در تدارک بزرگترین مراسم افطاری در انگلیس

باشگاه چلسی اعلام کرد قصد دارد مراسم افطاری بزرگی را با حضور مسلمانان این کشور در ورزشگاه استمفورد بریج برگزار کند.

به گزارش ایکنا به نقل از عربی 21، باشگاه فوتبال چلسی اعلام کرد که یک افطاری دسته‌جمعی در ماه مبارک رمضان امسال در تاریخ 26 مارس (6 فروردین 1402) در ورزشگاه «استمفورد بریج» برگزار خواهد کرد.

این باشگاه انگلیسی که در لندن واقع است در بیانیه‌ای در وب‌سایت رسمی خود اعلام کرد که این مراسم افطار در ورزشگاه استمفوردبریج برگزار می‌شود و این بزرگترین رویداد در بریتانیا در نوع خود خواهد بود.

چلسی افزود که از تمام مساجد، اعضای باشگاه، هواداران و دانش‌آموزان مدارس اسلامی برای شرکت در افطار که با همراهی کارکنان باشگاه برگزار خواهد شد، دعوت می‌شود.

سایمون تیلور، رئیس بنیاد خیریه چلسی، گفت: خوشحالم که برگزاری این افطاری عمومی با همکاری پروژه چادر ماه رمضان را اعلام کنم. ما بسیار مفتخریم که اولین باشگاه لیگ برتری هستیم که چنین رویدادی را برگزار می‌کند.

وی افزود: جشن رمضان و جامعه مسلمانان جنبه مهمی از کار ما برای ترویج تساهل مذهبی است و من مشتاقانه منتظر استقبال همه در یکشنبه 26 مارس هستم.

عمر صلاح، بنیانگذار و مدیر عامل پروژه چادر رمضان هم گفت: در یک دهه گذشته، این پروژه بیش از نیم میلیون نفر از همه ادیان و فرهنگ‌ها را به هم پیوند داده و آنها را از طریق جشنواره سالانه رمضان و مراسم افطار گرد هم آورده است.

وی افزود: مفتخریم که مراسم افطاری عمومی را به مناسبت دهمین سالگرد تأسیس این رویداد و شعار سال 2023 آن که «فراگیری» است به استمفورد بریج بیاوریم و با همکاری باشگاه چلسی که پذیرای همه ادیان و فرهنگ‌ها در فوتبال هستند کار می‌کنیم. چلسی اولین باشگاه تاریخ لیگ برتر انگلیس خواهد بود که میزبان یک مراسم افطاری عمومی خواهد بود.

انتهای پیام
captcha