مسلمانان به آرمان‌های ملت مظلوم فلسطین وفادار هستند
کد خبر: 4128673
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹

مسلمانان به آرمان‌های ملت مظلوم فلسطین وفادار هستند

امام جمعه چهارباغ گفت: حوادث اخیر در جهان اسلام تأییدی بود بر اینکه پروژه صلح اعراب و رژیم صهیونیستی تنها یک سراب است و ملت‌های مسلمان یک‌دل و یک صدا با قوت و قدرت به آرمان ملت مظلوم فلسطین وفادار هستند.

حجت الاسلام قادر محمدی امام جمعه چهارباغ

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین قادر محمدی، امام جمعه شهرستان چهارباغ، امروز، 26 اسفندماه در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلای  شهر چهارباغ برگزار شد، اظهار کرد: در روزهای پایانی ماه شعبان قرار داریم و باید بهره لازم را این ماه مبارک ببریم.

وی با بیان اینکه در این روزها دعای «اللَّهُمَّ إِنْ لَمْ تَکُنْ غَفَرْتَ لَنَا فِیمَا مَضَی مِنْ شَعْبَانَ فَاغْفِرْ لَنَا فِیمَا بَقِیَ مِنْهُ» توصیه شده است، تصریح کرد: باید خود را برای ماه مبارک رمضان آماده سازیم تا بتوانیم این ماه را درک کرده و از آن استفاده کنیم.

امام جمعه چهارباغ با بیان اینکه با حلول ماه مبارک رمضان و اقتران بهار طبیعت «بهار در بهار» است، اظهار کرد: امیدواریم با این تقارن مبارک بتوانیم سالی پربار و مملو از معنویت داشته باشیم.

وی با اشاره به توافق ایران و عربستان سعودی بیان کرد: این توافق میراث شهید سلیمانی است و ایشان پایه‌گذار آن بودند.

محمدی با بیان اینکه دشمنان اسلام از توافق ایران و عربستان به هراس افتاده‌اند، گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی بیشترین ضرر را این توافق کردند و خود را ناکام اصلی می‌دانند.

وی اظهار کرد: از مواضع انقلابی نماینده ولی فقیه در البرز حمایت قاطع می‌کنیم و به مسئولان نیز توصیه داریم که نصیحت‌های پدرانه و مشفقانه ایشان را چراغ راه خود قرار دهند و عملی کنند.

امام جمعه چهارباغ بیان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی سه برنامه محوری شامل انزوای بین‌المللی ایران، ترویج خشونت و منسجم کردن اپوزیسیون را به عنوان هدف‌های اصلی خود قرار داده بود.

این مسئول ادامه داد: به لطف خدا و هوشیاری مردم هرسه این توطئه‌ها که بعد از آشوب‌های اخیر برنامه‌ریزی شده بود ناکام ماند.

محمدی در پایان گفت: حوادث اخیر در جهان اسلام تأییدی بود بر اینکه پروژه صلح اعراب و رژیم صهیونیستی تنها یک سراب است و ملت‌های مسلمان یک‌دل و یک صدا با قوت و قدرت به آرمان ملت مظلوم فلسطین وفادار هستند.

انتهای پیام
captcha