نتایج کشوری جشنواره نماز «فجر تا فجر» اعلام شد
کد خبر: 4128765
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷

نتایج کشوری جشنواره نماز «فجر تا فجر» اعلام شد

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز از اعلام اسامی برگزیدگان فراخوان جشنواره سراسری علمی، پژوهشی «فجر تا فجر» خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز، حامد صالحی، مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز از اعلام اسامی برگزیدگان فراخوان جشنواره سراسری علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری و ادبی نماز با عنوان «فجر تا فجر» خبر داد.

وی ضمن قدردانی از استقبال هموطنان عزیز در این جشنواره گفت: طبق اعلام دبیرخانه جشنواره سراسری فجر تا فجر، حاصل همراهی هم‌میهنان عزیز ارسال 28311 اثر به جشنواره بود که از میان تعداد 695 اثر در بخش بزرگسالان و 511 اثر در بخش دانش‌آموزی، در مجموع 1206 اثر به مرحله کشوری راه یافت.

وی افزود: هیئت داوران از میان این آثار، تعداد 43 اثر را در بخش بزرگسالان به عنوان آثار برگزیده مرحله کشوری انتخاب و معرفی کرده است که از سوی ستاد اقامه نماز از برگزیدگان با اعطای لوح تقدیر و هدیه که زمان آن متعاقباً از سوی ستاد به اطلاع منتخبان خواهد رسید، تجلیل می‌شود.

صالحی یادآور شد: همچنین، نتایج برگزیدگان مرحله کشوری بخش دانش‌آموزی در اردیبهشت‌ماه سال 1402 پیش از برگزاری آئین اختتامیه اجلاس دانش‌آموزی نماز اعلام خواهد شد.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز در پایان ضمن تشکر از همکاری ستادهای اقامه نماز استان‌ها و مشارکت تمامی دستگاه‌های فرهنگی به طور ویژه وزارت کشور و وزارت آموزش و پرورش، از تمامی فعالان حقیقی و حقوقی که ستاد اقامه نماز را در برگزاری این رویداد معنوی یاری کردند، صمیمانه قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha