مراکز اهدای خون در ایام نوروز و ماه رمضان فعال است
کد خبر: 4128856
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱

مراکز اهدای خون در ایام نوروز و ماه رمضان فعال است

مدیرکل اهدای خون استان تهران ساعات فعالیت مراکز اهدای خون استان تهران را اعلام و از مردم تهران خواست در کنار روزهای شیرین نوروز، به فکر نجات جان بیماران نیازمند به خون باشند.

مراکز اهدای خون در ایام عید نوروز و رمضان فعال است

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی انتقال خون استان تهران، سید منتظر شبّر، مدیرکل انتقال خون استان تهران با تبریک فرارسیدن سال جدید و تقارن بهار طبیعت با ماه میهمانی خدا، اعلام کرد: امیدواریم در کنار رسوم و آداب ایرانی اسلامی که در این ایام مورد توجه مردم قرار می‌گیرد، مسئله اهدای خون و نجات جان بیماران نیز در این شروع سال جدید و فرخندگی ایام، در برنامه ریزی پایتخت نشینان نوعدوست و مهربان قرار گیرد.

مدیرکل انتقال خون استان تهران اضافه کرد: مرکز اهدای خون وصال شیرازی در روز ۲۹ اسفند و همچنین در روزهای اول و دوم فروردین ۱۴۰۲، از ساعت هشت صبح تا ۲۰:۳۰ در خدمت داوطلبان اهدای خون خواهدبود و از روز پنجشنبه سوم فروردین همزمان با شروع ماه مبارک رمضان نیز تا پایان تعطیلات نوروزی، از ساعت ۱۰ تا ۲۴ مراکز فعال هستند.

وی ادامه داد: مراکز اهدای خون شهرری، ستاری و تهرانپارس در روزهای ۲۹ اسفند و همچنین اول و دوم فروردین ۱۴۰۲ از ساعت ۹ صبح تا ۱۷، آماده پذیرش مراجعان برای انجام این کار انسان دوستانه خواهندبود و از روز سوم فروردین تا شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ نیز، این سه مرکز از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۴ در خدمت مردم برای اهدای خون هستند.

شُبّر اضافه کرد: دو مرکز اهدای خون ورامین و شهریار نیز از روز شنبه پنجم فروردین تا پنجشنبه دهم فروردین ۱۴۰۲ از ساعت ۱۰ تا ۱۷، آماده خدمت به داوطلبان اهدای خون خواهند بود.

مدیرکل انتقال خون استان تهران در پایان گفت: نیاز مراکز درمانی به خون و فرآورده‌های خونی، یک نیاز روزانه و مستمر است و از مردم شریف تهران درخواست می‌کنم در کنار روزهای شیرین نوروز، به فکر نجات جان بیماران نیازمند به خون باشند.

مراکز اهدای خون در ایام عید نوروز و رمضان فعال است

انتهای پیام
captcha