دعوت باشگاه برایتون انگلیس از مسلمانان برای ضیافت افطار
کد خبر: 4129432
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

دعوت باشگاه برایتون انگلیس از مسلمانان برای ضیافت افطار

باشگاه لیگ برتری برایتون انگلیس از مسلمانان دعوت کرد هفته آینده در یک مراسم افطار در محل ورزشگاه خانگی این باشگاه شرکت کنند.

به گزارش ایکنا به نقل از ابوت اسلام، باشگاه برایتون اند هاو آلبیون (Brighton and Hove Albion) در لیگ برتر انگلیس به منظور  حمایت از طرفداران و بازیکنان مسلمان خود در ماه رمضان،  اولین مراسم افطار را در ورزشگاه خانگی خود برگزار خواهد کرد.

این افطار با حضور بیش از 400 نفر از اعضای جامعه مسلمانان دعوت شده از سوی این باشگاه برگزار می‌شود.

سارا گولد، مدیر خدمات حامیان باشگاه، وب سایت باشگاه برایتون گفت: به عنوان یک باشگاه، ما به خودمان به خاطر پذیرش همگان  و تمایل به تعامل با همه افتخار می‌کنیم. این یک رویداد پیشگامانه و اولین در نوع خود در برایتون است. این یک مناسبت فوق العاده برای گرد هم آوردن مردم و جشن گرفتن مقدس‌ترین ماه تقویم اسلامی است.

افطار برایتون در  روز 26 مارس (دوشنبه 7 فروردین)  در ورزشگاه Amex یکی از پنج برنامه‌ای است که به عنوان بخشی از جشنواره رمضان 2023 برگزار می‌شود.

پیش از این باشگاه فوتبال چلسی اعلام کرد که یک افطاری دسته‌جمعی در ماه رمضان امسال در تاریخ ۲۶ مارس (۶ فروردین ۱۴۰۲) در ورزشگاه «استمفورد بریج» برگزار خواهد کرد.

این باشگاه انگلیسی که در لندن واقع است در بیانیه‌ای در وب‌سایت رسمی خود اعلام کرد که این مراسم افطار در ورزشگاه استمفوردبریج برگزار می‌شود و این بزرگترین رویداد در بریتانیا در نوع خود خواهد بود.

 باشگاه‌های لیگ برتری استون ویلا و کوئینز پارک رنجرز هم برنامه‌های مشابهی برای میزبانی از مراسم افطاری اعلام کردند. 

انتهای پیام
captcha