اجرای ویژه‌برنامه «ضیافت الهی» در منطقه پدافند هوایی تهران
کد خبر: 4130006
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹

اجرای ویژه‌برنامه «ضیافت الهی» در منطقه پدافند هوایی تهران

ویژه برنامه‌هایی با عنوان «ضیافت الهی» با هدف ایجاد نشاط معنوی در فضای مجازی، توسعه و تعمیق آموزه‌های قرآن به ویژه بین نوجوانان و جوانان همزمان با ایام ماه مبارک در منطقه پدافند هوایی تهران(شمال) درحال برگزاری است.

ویژه‌برنامه رمضانسروان حسن ضابط، مدیر قرآن، عترت و نماز منطقه پدافند هوایی شمال کشور در گفت‌وگو با ایکنا درباره برنامه‌ها و مسابقات ماه مبارک رمضان منطقه پدافند هوایی تهران(شمال)، گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه‌هایی با عنوان «ضیافت الهی» با هدف ایجاد نشاط معنوی در فضای مجازی، توسعه و تعمیق آموزه‌های قرآن به ویژه بین نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این ویژه‌ برنامه شامل مسابقه «قرائت تحقیق» ویژه رده سنی پایین 16 سال با محوریت سوره‌های قدر و کوثر، مسابقه «دعاخوانی» از دعای «یا علی و یا عظیم» در رده سنی بالای 17 سال، مسابقه «آداب خانه‌داری» در ماه مبارک رمضان ویژه بانوان با رویکردسبک زندگی اسلامی - ایرانی و مسابقه ویژه روزه اولی‌ها است.

ضابط اضافه کرد: نوجوانان علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقات قرائت و دعاخوانی می‌توانند فایل صوتی خود را با مشخصات فردی(شامل نام و نام خانوادگی، نشانی و شماره تماس همراه و ثابت) تا پایان ماه رمضان از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۳۶۱۳۴۴۷۷۱ارسال کنند.

وی بیان کرد: همچنین همسران کارکنان برای حضور در مسابقه «آداب خانه داری» در ماه مبارک رمضان و عبادات جمعی با محوریت «خانواده» می‌توانند عکس‌های خود را همراه با مشخصات تا پایان ماه مبارک رمضان به شماره فوق ارسال کنند. همچنین دختران و پسران روزه‌اولی نیز می‌توانند تصاویر خود با موضوعاتی چون نماز خواندن، قرآن خوانی، نماز جماعت خانوادگی و ... را به همراه تصویر کارت ملی تا پایان ماه رمضان از طریق پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.

مدیر قرآن، عترت و نماز منطقه پدافند هوایی شمال کشور درباره نحوه داوری آثار، اظهار کرد: آثار دریافتی درگروه قرآنیان تهران (شمال) بارگذاری می‌شود و به سه نفر هر رشته که بیشترین آرای مخاطب را کسب کرده باشد، جوایزی اهدا خواهد شد.

ضابط ادامه داد: تلاوت روزانه فعالان قرآنی منطقه، سخنرانی رئیس عقیدتی ـ سیاسی منطقه پدافند هوایی تهران(شمال) و بیان نکات تفسیری قرآن، برگزاری مسابقات قرآنی روزانه، بیان نکاتی از نهج‌البلاغه، بیان مباحث مهدویت، برپایی محفل قرآنی و  برگزاری پویش مسابقه حال خوب در بستر فضای مجازی و اهدای جوایز به منتخبان به صورت روزانه از دیگر برنامه‌های اداره قرآن، عترت و نماز منطقه پدافند هوایی تهران (شمال) طی این ایام در بستر فضای مجازی و کانال قرآنیان تهران(شمال) در پیام رسان‌های داخلی است.

انتهای پیام
captcha