محفل قرآنی در ستاد منطقه پدافند هوایی شمال برگزار شد + عکس
کد خبر: 4184769
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲

محفل قرآنی در ستاد منطقه پدافند هوایی شمال برگزار شد + عکس

محفل انس با قرآن همزمان با فاطمیه اول و مراسم یادبود درگذشت حافظ قرآن کریم مرحوم محمدطه جوزدانی هفتم آذر در ستاد منطقه پدافند هوایی شمال(تهران) برگزار شد.

محفل قرآنی در ستاد منطقه پدافند هوایی شمال برگزار شد

به گزارش ایکنا، محفل انس با قرآن همزمان با فاطمیه اول و مراسم یادبود درگذشت حافظ قرآن کریم مرحوم محمدطه جوزدانی هفتم آذرماه در مسجد امام حسن مجتبی(ع) ستاد منطقه پدافند هوایی شمال (تهران) برگزار شد.

طی این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین خداداد الفتی، رئیس عقیدتی ـ سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال با اشاره به آیه «إِنَّ اللَّهَ يُدَافِعُ عَنِ الَّذِينَ آمَنُوا» گفت: خدا، مدافع مؤمنین است. یکی از شاخصه‌های مؤمن این است که قلبش ظرف قرآن و قلبش قرآنی می‌شود.

وی بیان کرد: انس و تلاوت مستمر قرآن، آثار و برکاتی دارد که موجب تأثیرات معنوی بر روح و جان فرد، سخن گفتن با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآنی و اثربخشی آن در تعالی روح و روان آدمی است که تمام اینها به صورت تام و تمام در شخصیت زهرای مرضیه(س)، نِمود عملی دارد.

الفتی در ادامه گفت: حضرت زهرا(س) در مدرسه شخصیت‌ساز رسالت و نبوت آموزش دید و همواره با قرآن و آیاتش مأنوس بودند، همین است که ایشان می‌فرمایند: من از دنیاتون سه چیز را دوست دارم؛ تلاوت کتاب خدا، انفاق در راه خدا و نگاه به صورت رسول خدا(س).

در ادامه این محفل، سروان حسن ضابط، مدیر قرآن، عترت و نماز منطقه پدافند هوایی شمال کشور و احسان‌الله رحمانی، قاری ممتاز ارتش آیاتی را تلاوت کردند و سپس ذاکر اهل‌بیت(ع) به ذکر مصیبت پرداخت.

یادآور می‌شود، مرحوم محمدطه جوزدانی از فرزندان کارکنان پایور پدافند هوایی شمال، حافظ شش جزء از مصحف شریف و رتبه‌دار در مسابقات بود. پیکر این حافظ قرآن، ششم آذرماه با حضور کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال تشییع و تدفین شد. 

انتهای پیام
captcha