هزاران فلسطینی نماز پنجمین شب ماه رمضان را در مسجدالاقصی اقامه کردند
کد خبر: 4130048
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۸

هزاران فلسطینی نماز پنجمین شب ماه رمضان را در مسجدالاقصی اقامه کردند

بیش از پنجاه هزار نفر امشب در مسجد الاقصی نماز پنجمین شب ماه رمضان را با وجود محدودیت‌های ظالمانه و تعرض رژیم صهیونیستی به این قبله نخست مسلمانان اقامه کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از فلسطین الیوم، 50 هزار نفر امشب که پنجمین شب از ماه مبارک رمضان است در صحن‌های مسجد الاقصی نماز عشاء و تراویح را در فضایی معنوی و با شکوهی خاص اقامه کردند.

مسلمانان مقیم بیت‌المقدس و پیرامون آن در این شب‌های ماه مبارک با وجود محدودیت‌های شدید رژیم صهیونیستی  نمازهای یومیه و تراویح را در صحن‌های مسجد الاقصی اقامه می‌کنند.

تعداد زیادی از نظامیان صهیونیست امروز با یورش وحشیانه به مصلای قبلی در مسجد‌الاقصی روزه‌داران فلسطینی معتکف در آنجا را بیرون و شماری از آنها را بازداشت کردند و به دنبال آن دسته دسته شهرک‌نشینان صهیونیست وارد صحن مسجد‌الاقصی شدند و آداب تلمودی را در آنجا به جای آوردند.

50 هزار فلسطینی نماز پنجمین شب ماه رمضان را در مسجد الاقصی اقامه کردند/اماده

شیخ عکرمه صبری، رئیس کمیته عالی اسلامی در قدس اشغالی تاکید کرد که به دلیل مقاومت و پایداری نگاهبانان مسجد الاقصی رژیم اشغالگر قادر به عملی کردن توطئه‌های خود برای قبله نخست مسلمانان نیست.

وی افزود: رژیم اشغالگر تلاش داشتند مسجد را از نگهبانان و معتکفان آن خالی کند تا شهرک‌نشینان به آنجا تعرض کند و در نهایت هدف خود در تقسیم زمانی و مکانی را عملی کند، اما توطئه‌های رژیم اشغالگر به خواست الهی محقق نخواهد شد.

50 هزار فلسطینی نماز پنجمین شب ماه رمضان را در مسجد الاقصی اقامه کردند/اماده

انتهای پیام
captcha