فراخوان نيروهای ملی و اسلامی فلسطین برای شرکت در برنامه‌های «روز زمین»
کد خبر: 4130319
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶

فراخوان نيروهای ملی و اسلامی فلسطین برای شرکت در برنامه‌های «روز زمین»

«نیروهای ملی و اسلامی فلسطین» مشارکت گسترده فلسطینیان در فعالیت‌های «روز زمین» به‌ویژه در سرزمین‌های محصور در شهرک‌های استعماری و پست‌های بازرسی نظامی را خواستار شدند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری «قدس پرس»، نیروهای ملی ـ اسلامی فلسطین تأکید کردند: «ما روزهای پنجشنبه و جمعه آینده را روز خروش مردمی به نشانه مخالفت با نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست و دفاع از سرزمین فلسطین اعلام می‌داریم».

در این بیانیه آمده است: «ما گروه‌های فلسطینی خواستار مشارکت گسترده فلسطینیان در فعالیت‌ها و برنامه‌های روز زمین؛ به ویژه در اراضی محصور در شهرک‌های استعماری و پست‌های بازرسی نظامی هستیم».

گروه‌های مذکور تصریح کردند که ادامه تشدید تجاوزات و جنایات دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین هرگز اراده پولادین مبارزاتی و مقاومتی ملت فلسطین و پایبندی به حقوق حقه و اصول آرمان ملی‌شان و در رأس آنها حق بازگشت آوارگان فلسطینی و حق تعیین سرنوشت را تضعیف نخواهد کرد.

این نیروها با اشاره به این که دفاع از مسجدالاقصی وظیفه همه امت اسلام است، تأکید کردند: «حمله به مسجدالاقصی و نمازگزاران و معتکفان در آن به منظور زمینه‌سازی برای ورود شهرک‌نشینان صهیونیست به این مکان مقدس، در چارچوب جنایاتی است که اماکن مقدس اسلامی و مسیحی را هدف قرار می‌دهد و تلاشی در جهت کشاندن منطقه به جنگ دینی و بی‌ثبات کردن اوضاع در آن است».

این نیروها همچنین، گسترش دامنه تحریم کالاهای رژیم اشغالگر اسرائیلی به ویژه در ماه رمضان و عدم عرضه این کالاها در بازارهای فلسطین را خواستار شدند و از فلسطینیان خواستند که در همه سطوح، اشغالگران را تحریم همه جانبه کنند.

انتهای پیام
captcha