بیانیه جنبش 14 فوریه بحرین به مناسبت هشتمین سالروز جنگ یمن
کد خبر: 4130345
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶

بیانیه جنبش 14 فوریه بحرین به مناسبت هشتمین سالروز جنگ یمن

جنبش حامیان جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین در بیانیه‌ای به مناسبت هشتمین سالگرد تجاوز به یمن، از ائتلاف متجاوز خواست که به اقدامات وحشیانه، ریختن خون مردم و ویرانی و درد و رنج مردم یمن پایان دهد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از العالم، جنبش حامیان جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین در این بیانیه اعلام کرد: این جنبش وضعیت نه جنگ و نه صلح را که نیروهای متجاوز به دنبال تحمیل آن بر مردم یمن هستند، به شدت محکوم می‌کند.

در این بیانیه آمده است: طرفی که جنگ و تجاوز را به شکل مستقیم بر یمن تحمیل کرد، آمریکای استعمارگر است که به مزدوران خود در عربستان سعودی و امارات دستور داد برای نابودی زیرساخت های یمن، جنگ نیابتی به راه بیاندازند.

این جنبش تاکید کرد: ائتلاف متجاوز متحمل شکست سنگین و دچار فروپاشی شد و نتوانست به هیچ یک از اهداف خود از جمله نابودی قدرت موشکی یمن، بازگرداندن دولت مزدور به صنعا پایتخت یمن، و یا نابودی جنبش انصارالله دست یابد.

این جنبش بحرینی افزود: با وجود کشتارها و جنایات جنگی که ائتلاف متجاوز مرتکب شد و با وجود محاصره خفقان‌آوری که بر یمن تحمیل کرد، یمن شکست نخورده و توانسته پایداری کند و در سال‌های اخیر از وضعیت دفاعی به وضعیت تهاجمی تغییر وضعیت داده و به دستاوردهای نظامی بزرگ دست یافته است.

انتهای پیام
captcha