یمنی‌ها جان خود را فدای استقلال کشور می‌کنند
کد خبر: 4163241
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
عضو شورای سیاسی عالی یمن:

یمنی‌ها جان خود را فدای استقلال کشور می‌کنند

عضو شورای سیاسی عالی یمن با تأکید بر اینکه جنایات و کشتارهای ائتلاف متجاوز علیه یمن تأثیری بر ملت یمن ندارد، تصریح کرد که یمنی‌ها جان خود در راه استقلال کشورشان فدا خواهند کرد.

 

به گزارش ایکنا به نقل از المسیره، محمد علی الحوثی یکی از اعضای شورای سیاسی عالی در توییتی تأکید کرد که هرکس از دفاع از میهن دور بماند و جنایات و کشتارهای ائتلاف متجاوز علیه مردم یمن را متاثر نکند، نمی‌تواند خود را ناجی معرفی کند.

وی در صفحه توییتر خود نوشت: برخی اصرار دارند خود را نسبت به اینکه جمهوری یمن با تجاوزات و محاصره‌ای مواجه شده است که بیش از هشت سال است که تا به امروز ادامه دارد، بی‌خبر نشان دهند. آنها نمی‌خواهند بفهمند هر کشوری – در هر سطحی از توانمندی باشد – وقتی با تجاوزی روبرو می‌شود، پس از آن نیازمند مرحله‌ای برای بازسازی خود است.

محمد علی الحوثی با بیان اینکه یمن قبل از تجاوز به عنوان کشوری در حال توسعه و زیر خطر فقر بوده است، خاطرنشان کرد: جمهوری یمن به سطح خطرناک‌تری از فقر رسیده است، زیرا مردم یمن به دلیل تجاوزات آمریکا، انگلیس، عربستان سعودی و امارات و با طبق اعلام سازمان مللل متحد بزرگترین بحران انسانی جهان را تجربه می‌کنند.

وی با بیان اینکه کشورهای متجاوز به یمن مسئول وضعیت کنونی این کشور هستتند، افزود: ملت یمن و قبایل آن هر چیز گرانبهایی که دارند را در مسیر استقلال، حاکمیت و آزادی و کرامت خود فدا خواهند کرد.

عضو شورای سیاسی عالی یمن تصریح کرد: براساس گزارش بانک بین‌المللی کشورهای جهان برای بازیابی خود پس از کرونا تا سال 2030 زمان نیاز دارند، در چنین شرایطی کشور یمن که با چنین تجاوز نظامی و محاصره‌ای مواجه شده است، زمانی به مراتب بیشتر نیاز خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha