خدمات اتوبوسرانی تهران به بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن
کد خبر: 4130757
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۱

خدمات اتوبوسرانی تهران به بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن

روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از آمادگی این مجموعه برای جابجایی شرکت‌کنندگان در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۳ میدان اصلی پایتخت خبر داد.

خدمات اتوبوسرانی تهران به بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن

به گزارش ایکنا، روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای از آمادگی این مجموعه برای جابجایی شرکت‌کنندگان در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۳ میدان اصلی پایتخت خبر داد.

در اطلاعیه‌ این شرکت، از خدمات‌رسانی اتوبوسرانی به شهروندان برای بازدید از سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در ایام برگزاری این نمایشگاه و از ساعت 17 تا یک بامداد در محل مصلی امام خمینی (ره) خبر داده است.

براساس این‌گزارش، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برای رفاه حال بازدیدکنندگان، علاوه بر تقویت خطوط عبوری و منتهی به محل نمایشگاه، نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی از مبادی میدان انقلاب اسلامی (پایانه کاوه) - میدان رسالت و میدان راه آهن اقدام می‌کند.

این در حالی است که فعالیت اتوبوس‌ها در ساعات کاری نمایشگاه مستمر بوده و در پایان کار نمایشگاه، اتوبوس‌ها، شرکت‌کنندگان نمایشگاه را به مبادی اولیه باز خواهند گرداند.

یادآور می‌شود، سی‌ُامین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ۲۶ فروردین‌ با شعار «می‌خوانمت» در مصلای امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ خواهد بود.

انتهای پیام
captcha