آشنایی با معیارهای خانواده متعالی در غرفه مؤسسه اُسوه تهران
کد خبر: 4131190
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵

آشنایی با معیارهای خانواده متعالی در غرفه مؤسسه اُسوه تهران

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت اُسوه تهران به ارائه محتوا در زمینه معرفی خانواده با نشاط و متعالی براساس آموزه‌های قرآن و عترت، به بازدیدکنندگان سی‌اُمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن می‌پردازد.

مؤسسه اسوه تهرانزهرا بادی، مدیر مؤسسه قرآن و عترت اُسوه تهران در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به حضور در سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن گفت: امسال به منظور توجه ویژه به مسئله خانواده و بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن و عترت در زندگی فردی، با محوریت بیان معیارهای خانواده بانشاط و خانواده متعالی در نمایشگاه حضور پیدا کردیم.

وی ادامه داد: خانواده‌ها در بخش خانواده با نشاط فلش‌‌کارت‌هایی را با محتوای حفظ، انتفاع و تداوم بستر خانواده دریافت می‌کنند که با کمک یکدیگر آیه مربوطه را همراه با معنی، حفظ می‌کردند و در ادامه پاسخ خود را به پرسش پایانی فلش‌کارت به مسئول حاضر در غرفه ارائه می‌دهند.

بادی با اشاره به اینکه غرفه مؤسسه ورودی درب شماره 88، بخش مؤسسات و نهادها از ساعت 17 تا 24 پذیرای بازدیدکنندگان علاقه‌مند است، اضافه کرد: همچنین با حضور در بخش خانواده متعالی، زوج‌های جوان یا در آستانه ازدواج و والدینی که دارای فرزندان در شرف ازدواج هستند، دفترچه‌ای با محتوای خط قرمزهای دختر و پسر برای ازدواج را تکمیل می‌کنند.

مدیر مؤسسه اسوه تهران در پایان از طبخ و تهیه 500 بسته افطاری و دو هزار پرس حلیم، در آستانه ولادت کریم اهل‌بیت(ع) فردا، 15 فروردین‌ماه و توزیع میان افراد کم‌برخوردار منطقه حسن‌آباد فشافویه خبر داد.

یادآور می‌شود، خیرین علاقه‌مند برای مشارکت در طبخ و تهیه بسته برای مناطق کم‌برخوردار می‌توانند با شماره 09126895521 تماس بگیرند. همچنین مؤسسه اسوه تهران در خیابان کارگر جنوبی، بعد از چهارراه لشکر، کوچه شهید غیاثوند، بن‌بست آریا، پلاک 6 قرار دارد.

انتهای پیام
captcha