اختلافات سیاسی بین صهیونیست‌ها زمینه‌ای برای نابودی آن‌ها است
کد خبر: 4131486
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸
اسماعیل هنیه:

اختلافات سیاسی بین صهیونیست‌ها زمینه‌ای برای نابودی آن‌ها است

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی اختلافات بین صهیونیست درخصوص موضوع اصلاحات قضایی را زمینه و مقدمه‌ای برای فروپاشی آن‌ها توصیف کرد.

به گزارش ایکنا، به نقل از سما، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس که در صدر هیئتی به قطر سفر کرده است، گفت: اختلافات داخلی در رژیم صهیونیستی مقدمه‌ فروپاشی این رژیم است و به خواست خداوند متعال این رژیم در سرازیری زوال و نابودی قرار دارد.

رئیس دفتر سیاسی حماس با اشاره به مقاومت فلسطینی‌ها در کرانه باختری، عملیات‌های ضد صهیونیستی اخیر آن‌ها را ستود.

هنیه افزود: ما استواری قهرمانانه ملت فلسطین در کرانه باختری و آمادگی روانی، شجاعت و جسارت رزمندگان مقاومت در تمامی رویارویی‌ها با دشمن را می‌ستاییم. این امر، نتیجه میراث جهادی مردم و ملت ما و اعتقاد جوانان فلسطینی به درستی گزینه مقاومت برای رسیدن به آزادی است.

این روزها اوضاع در سرزمین‌های اشغالی و به طور خاص در کرانه باختری بسیار ملتهب است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی اکنون کرانه باختری به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌ها تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آن‌ها گرفته است.

انتهای پیام
captcha