اقدامات گروه‌های راست افراطی علیه اعراب و مسلمانان در فرانسه
کد خبر: 4131494
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲

اقدامات گروه‌های راست افراطی علیه اعراب و مسلمانان در فرانسه

گروه‌های راست‌گرای افراطی در فرانسه در پیام‌رسان تلگرام با انتشار پیام‌هایی علیه اعراب و مسلمانان، دست به اقدامات تحریک‌آمیز علیه آن‌ها می‌زنند.

به گزارش ایکنا، به نقل از الجزیره، تحقیقات منتشر شده توسط یک پلتفرم فعال در حوزه اسلام‌هراسی، حاکی از این است که گروه‌های راست افراطی را از طریق پیام‌رسان تلگرام فعالیت‌هایی را انجام می‌دهند که هدف اصلی آن دست زدن به اقدامات تحریک‌آمیز مداوم علیه اعراب و شخصیت‌های برجسته مخالف اسلام‌هراسی و نژادپرستی در فرانسه است.

این تحقیقات که توسط این پلتفرم در توییتر منتشر شد، حاوی اطلاعات تکان‌دهنده مربوط به بیش از 20 گروه راست افراطی است، از جمله گروه موسوم به «فریدتر» و گروه‌های وابسته به آن که حتی برخی از افراد پلیس هم عضو آن‌ها هستند و فعالیت‌های آن‌ها در جهت دست زدن به اقدامات تحریک‌آمیز علیه اعراب و مسلمانان است.

در تحقیقات انجام شده مربوط به این گروه، یک پیام صوتی از رئیس آن نیز دیده می‌شود که در آن تصریح شده است: درحال حاضر دشمنان ما اعراب، مسلمانان و سیاه‌پوستان هستند. وی در این فایل صوتی پیشنهاد ایجاد گروه‌هایی را می‌دهد که وظیفه آن‌ها اقدام علیه اعراب، مسلمانان و سیاه‌پوستان است.

انتهای پیام
captcha