ثبت‌نام 3830 یزدی در طرح «4 هزار شهید 4 هزار حافظ»
کد خبر: 4132001
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۱

ثبت‌نام 3830 یزدی در طرح «4 هزار شهید 4 هزار حافظ»

دبیر اجرایی طرح بالندگی «چهار هزار شهید چهار هزار حافظ قرآن کریم» استان یزد گفت: تاکنون سه هزار و 830 نفر از سراسر استان در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند و در حال حاضر امکان ثبت‌نام برای افراد وجود دارد.

نشست آموزشی طرح «4 هزار شهید 4 هزار حافظ»روح‌الله مطهریان، دبیر اجرایی طرح بالندگی «چهار هزار شهید چهار هزار حافظ قرآن کریم» در حاشیه نشست تبیینی این طرح با حضور پیشکسوتان، فعالان حوزه قرآن و عترت و حافظان ممتاز استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد گفت: در قالب این نشست جزئیات و آیین‌نامه این طرح تشریح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های متعدد برای تبیین این طرح اضافه کرد: از ابتدای رونمایی این طرح با حضور رئیس‌جمهور و آغاز فعالیت رسمی، با حضور در شهرستان‌ها آیین‌نامه برای مؤسسات مجری تبیین شد.

مطهریان با اشاره به آغاز رسمی فرآیند آموزشی طرح بزرگ بالندگی «چهار هزار حافظ قرآن کریم به پاس آرمان چهار هزار شهید استان یزد» بیان کرد: از امروز با ثبت حضور و غیاب قرآن‌آموزان عضو طرح توسط مربیان گرامی، شهید هر قرآن‌آموز به‌عنوان یار معنوی به ایشان اختصاص داده خواهد شد.

دبیر اجرایی طرح بالندگی «چهار هزار شهید چهار هزار حافظ قرآن کریم» استان یزد از ثبت‌نام سه هزار و 830 نفر تاکنون در این طرح خبر داد و گفت: ثبت‌نام در این طرح باز است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت ستاد به آدرس https://hefzyazd.ir/ نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند و در مدت چهار سالی که برای طرح پیش‌بینی شده، حافظ قرآن کریم شوند.

انتهای پیام
captcha