حفاظت و صیانت سپاه قدس از انقلاب دشمنان را عصبانی کرده است
کد خبر: 4135851
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵

حفاظت و صیانت سپاه قدس از انقلاب دشمنان را عصبانی کرده است

امام جمعه کرج گفت: حراست و صیانت از تمامیت ارضی وظیفه تمام مردم است ولی حضور قدرتمند در عرصه صیانت از انقلاب حتی خارج از مرزهای جغرافیایی و سیاسی توسط سپاه قدس دشمنان را عصبانی کرده است.

آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی امام جمعه کرج

به گزارش ایکنا از البرز، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج در خطبه‌های نماز جمعه یکم اردیبهشت کرج به حضور مردم در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و گفت: دشمنان خرج زیادی می‌کنند که جوان و نوجوان ایرانی را از مسیر انقلاب و نظام بیرون کنند ولی نتیجه اقدامات آنها عکس بوده است.

وی بیان اینکه ماه رمضان امسال برای فلسطین و قدس ماه رمضان متفاوتی بود و سیر نابودی آنها کاملا آشکار شد، افزود: اگر به حوادث سیاسی و دیپلماتیک روزهای اخیر دقت کنیم می‌بینیم که تغییرات مهمی در حال شکل‌گیری است و روابط جدیدی در حال به وجود آمدن است.

این مسئول بیان کرد: امروز آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها از روابط محور مقاومت با یمن و دمشق و قدرت گرفتن کرانه باختری و نوار غزه به شدت عصبانی است اما ما خوشحالیم چرا که به فضل الهی به زودی اسرائیل جرسومه فساد و این ننگ بشریت و تمدن انسانی از روی زمین محو خواهد شد.

وی به تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت ۱۳۵۸ اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران هرجا که لازم بود در کنار ارتش از تمامیت ارضی کشور دفاع کند با اقتدار وارد عرصه شده و کمک کرده و همکاری این دو نیرو ستودنی است.

این مسئول توضیح داد: حراست و صیانت از تمامیت ارضی وظیفه تمام مردم است ولی حضور قدرتمند در عرصه صیانت از انقلاب حتی خارج از مرزهای جغرافیایی و سیاسی توسط سپاه قدس دشمنان را عصبانی کرده است.

امام جمعه کرج در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع جمعیت و فرزندآوری اشاره کرد و گفت: افزایش جمعیت باید یک راهبرد باشد و هرکسی که عرق دینی و ملی دارد باید نگاه ویژه به این مسئله داشته باشد.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم با محوریت تشویق به ازدواج و حفظ نسل ابراز کرد: هدف اصلی ازدواج حفظ نسل است و در آیاتی از سوره واقعه نیز به آن تاکید شرده است لذا مردم باید به این موضوع مهم دقت نظر داشته باشند.

حسینی‌همدانی در ادامه به واقعه طبس در سال ۱۳۵۸ اشاره کرد و گفت: روند افول آمریکا با پیروزی انقلاب اسلامی در این واقعه آغاز شد. این واقعه درسی است که اراده خدا تمام نقشه‌ها را بر هم می‌زند و امداد الهی بزرگترین کمک‌هاست و وقتی از دستورات خدا فاصله نگیریم و به وعده الهی اعتماد داشته باشیم همیشه پیروز میدان خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha