۳۰ دانشجومعلم یزدی در دوره «یاران موعود» شرکت کردند
کد خبر: 4136416
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱

۳۰ دانشجومعلم یزدی در دوره «یاران موعود» شرکت کردند

دوره آموزش ضمن خدمت فرهنگی ـ آموزشی «یاران موعود» با هدف بررسی و تبیین مبانی فکری مهدویت و انقلاب اسلامی ویژه دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان یزد برگزار شد.

دوره «یاران موعود»به گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) استان یزد، دوره آموزش ضمن خدمت فرهنگی _ آموزشی «یاران موعود» به همت کانون مهدویت پردیس شهیدان پاکنژاد و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان و با هدف بررسی و تبیین مبانی فکری مهدویت و انقلاب اسلامی، آشنایی با جایگاه مهدویت در اندیشه اسلامی، پاسخگویی به شبهات ایجاد فضای گفتگوی دانشجویی در موضوع مهدویت و حمایت و پشتیبانی از کانون‌های مهدویت دانشجویی برگزار شد.

این دوره که با حضور 30 نفر از دانشجومعلمان پسر همراه بود؛ حجت‌الاسلام و المسلمین زارع و فلاح به بررسی جایگاه مهدویت در هندسه دین، رسالت‌های دانشجویی منتظر، آخرالزمان و تهدیدها و فرصت‌ها (علائم و شرایط)، غرب و مهدویت، انقلاب اسلامی و مهدویت (زمینه‌سازی)، مهدویت و تمدن نوین اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، جریان‌شناسی انحرافات مهدوی معاصر، شبهه‌شناسی مهدویت و شاخص‌های حکومت مهدوی پرداختند.

یادآور می‌شود دانشجومعلمان در قالب این دوره آموزشی که به مدت 20 ساعت و در 10 جلسه برگزار شد، با مباحث مهدویت آشنا شدند و در پایان از افراد برتر تقدیر شد. همچنین به شرکت‌کنندگان سفر به شهر مقدس قم و جمکران از سوی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha