زمینه سرمایه‌گذاری در سیستان‌و‌بلوچستان فراهم شود
کد خبر: 4137087
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳

زمینه سرمایه‌گذاری در سیستان‌و‌بلوچستان فراهم شود

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه کار، تلاش و کوشش عین عبادت است لذا باید فرهنگ کار را تقویت کنیم، گفت: باید زمینه سرمایه‌گذاری را در استان فراهم کنیم و برای سرمایه‌های مردم در استان اطمینان ایجاد کرده و از دلالی شدن اقتصاد جلوگیری کنیم.

محمدکرمی استاندارسیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، به نقل از روابط عمومی استانداری، محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان، شامگاه، 8 اردیبهشت‌ماه، در حاشیه نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله سلیمانی نماینده سابق ولی‌فقیه در استان، گفت: این شهید بزرگوار طی سالیان متمادی تلاش‌های بی‌وقفه‌ای را در جهت افزایش وحدت در این استان انجام داده است.

وی با تأکید بر حضور مدیران عضو در جلسات تخصصی تصریح کرد: دستگاه‌هایی که در شورای برنامه‌ریزی و توسعه حضور نداشته‌اند حتماً بازخواست شوند و علت عدم حضور مدیران این دستگاه‌ها مشخص شود.

استاندار سیستان و بلوچستان تأکید کرد: کنترل و نظارت بر پروژه‌ها اهمیت فراوانی دارد لذا معنا ندارد که یک پروژه سالیان متمادی به طول بی‌انجامد، پیگیری امور از موضوعات مهم و ضروری است لذا مسائل مربوطه را از طریق وزارتخانه‌های خود پیگیری کنید.

کرمی ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی اگر موانعی در اجرای امورات دارند موانع را برطرف کنند و با جدیت کار را به پیش ببرند، فرصت خدمت به مردم را قدر بدانید چرا که فرصت هریک از ما محدود است.

وی اظهارکرد: کار، تلاش و کوشش عین عبادت است لذا باید فرهنگ کار را تقویت کنیم، باید زمینه سرمایه‌گذاری در استان را فراهم کنیم و برای سرمایه‌های مردم در استان اطمینان فراهم کرده و از دلالی شدن اقتصاد جلوگیری کنیم.

انتهای پیام
captcha