راهپیمایی پرچم صهیونیست‌ها در سالروز نکبت
کد خبر: 4137322
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱

راهپیمایی پرچم صهیونیست‌ها در سالروز نکبت

صهیونیست‌ها به دنبال تدارک راهپیمایی گسترده پرچم در سالروز نکبت هستند.

به گزارش ایکنا، به نقل از وبگاه الرساله نت، فخری ابو دیاب، فعال فلسطینی ساکن قدس در سخنانی یپرامون تحرکات صهیونیست‌ها تأکید کرد: گروه‌های تندرو صهیونیست به دنبال برپایی راهپیمایی گسترده پرچم در قدس اشغالی در سالروز به اصطلاح روز استقلال ـ سالروز اشغال فلسطین و تأسیس رژیم صهیونیستی ـ در 15 می آینده هستند.

ابو دیاب در گفت‌وگویی اظهار کرد که ایتمار بن غفیر، وزیر تندرو اسرائیلی، پیشرو صهیونیست‌ها برای برپایی راهپیمایی پرچم و تشدید تنش‌ها در قدس اشغالی است.

وی اشاره کرد که رژیم اشغالگر صهیونیستی تلاش می‌کند تا این روز را به نفع خود پیش ببرد و جریان صهیونیسم دینی و در رأس آن بن غفیر و اسموتریچ که دولت کنونی را به پیش می‌برند، چنین روز و مناسبتی را ایجاد کرده‌اند.

اين فعال فلسطينی خاطر نشان کرد: دولت رژیم صهیونیستی از مراسم‌ها و برنامه‌های این روز حمایت خواهد کرد تا حضور راست‌گرایان را به اثبات برساند.

فخری ابو دیاب تصریح کرد که این روز با توجه به طرح‌ها و برنامه‌های دولت رژیم صهیونیستی، یکی از سخت‌ترین روزهای قدس خواهد بود و لازمه مقابله با آن بسیج عمومی فلسطینیان و حضور گسترده و پررنگ در مسجدالاقصی خواهد بود.

انتهای پیام
captcha